ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور بازدید سفیر از برگزاری کنکور ایرانیان/ افزایش 300 درصدی داوطلبان (مهر 90)

بازدید سفیر از برگزاری کنکور ایرانیان/ افزایش 300 درصدی داوطلبان (مهر 90)

بازدید سفیر از برگزاری کنکور ایرانیان/ افزایش 300 درصدی داوطلبان (مهر 90)

آزمون سراسری دانشگاههای ایران با افزایش 300 درصدی داوطلبان در مالزی نسبت به سال گذشته در کوالالامپور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی زاهدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی صبح جمعه با حضور در مجتمع امام خمینی (ره) از محل برگزاری آزمون سراسری دانشگاهها در کوالالامپور بازدید کرد.

رییس مجتمع امام خمینی (ره) کوالالامپور در خصوص برگزاری آزمون سراسری دانشگاهها گفت: در آزمون سال جاری 80 داوطلب شرکت کرده اند که این آمار پس از دبی و کویت بیشترین آمار در بین کشورهای خارجی است.

"عباس زمانی فر" افزود: آزمون گروه های ریاضی، تجربی، هنر و زبانهای خارجی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شده و آزمون گروه علوم انسانی نیز فردا شنبه برگزار می شود.وی بیشترین آمار داوطلبین را با 38 داوطلب مربوط به گروه ریاضی دانست و گفت: گروه تجربی با 18 داوطلب، زبانهای خارجی با 19 داوطلب، هنر با چهار و علوم انسانی با یک داوطلب در رتبه های بعدی قرار دارند.
رییس مجتمع امام خمینی(ره) کوالالامپور با ابراز خرسندی از افزایش تمایل دانشجویان به ادامه تحصیل در دانشگاههای ایران، گفت: از میان 80داوطلب کنکور امسال تنها 24 داوطلب از دانش آموزان این مجتمع هستند.
وی با بیان اینکه درکنکور سراسری سال گذشته چندتن ازدانش آموزان مجتمع امام خمینی(ره) باموفقیت توانستند دردانشگاههای تراز اول کشور مانند دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شوند، نسبت به افزایش آمار قبولی در آزمون سال جاری ابراز امیدواری کرد.به گفته وی، آزمون ورودی دانشگاه آزاد نیز هفته آینده با حضور 9 داوطلب در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می شود.

کلمات کلیدی: کنکور، مالزی، کوالالامپور، آزمون سراسری
منبع: مهر

آمار بازدید: 523 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image