ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد برای شرکت فعال در شاعا (27 فروردین 92)

برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد برای شرکت فعال در شاعا (27 فروردین 92)

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از برنامه‌ریزی برای شرکت فعال این دانشگاه در شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران (شاعا) خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالله افشار معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه‌ریزی این دانشگاه برای شرکت فعال در شاعا، گفت: به منظور شرکت فعال در شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران، مذاکراتی با معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت که نتایجی نظیر تصویب تشکیل کارگروه مستقل مرکزی دانشگاه آزاد به عنوان یکی از کارگروه‌های شاعا، تصویب کارگروه‌های مستقل استانی دانشگاه آزاد و عضویت رؤسای این کارگروه‌ها در کارگروه‌های استانی شاعا به منظور تبادل اطلاعات و زمینه‌سازی برای شکل‌گیری همکاری­های مابین و تعیین مدل قیمت‌گذاری ارائه خدمات حاصل شده است.

وی ایجاد شناسنامه برای تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و درج آن در بانک اطلاعاتی مربوطه، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت­ها، منابع و توانمندی­های آزمایشگاهی،‌ درآمدزایی از طریق ارائه خدمات و تلاش برای استاندارد کردن فعالیت‌های آزمایشگاهی را از جمله اهداف تشکیل کارگروه‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد تصریح کرد:‌ توجه جامع به تمام مولفه‌های زیرساخت آزمایشگاهی از جمله تجهیزات،‌ نیروی انسانی توانمند، دانش فنی، امکان دسترسی آسان متخصصان به خدمات آزمایشگاهی، توسعه همگام زیرساخت آزمایشگاهی به موازات توسعه فناوری مرتبط در کشور و پوشش خدمات آزمایشگاهی در تمام مراحل نیز از جمله اهداف کارگروه مستقل مرکزی دانشگاه است.

شایان ذکر است، پیش از این کل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضو یکی از کارگروه‌های استان تهران محسوب می‌شد.

کلمات کلیدی: برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد، برنامه‌ریزی، دانشگاه آزاد، شرکت فعال در شاعا، شاعا، پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، شبکه آزمایشگاه‌های علمی ایران

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image