ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام نیرو در دستگاههای اجرایی هرمزگان (29 فروردین 92)

استخدام نیرو در دستگاههای اجرایی هرمزگان (29 فروردین 92)

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان آخرین وضعیت جذب نیرو در دستگاههای اجرایی استان و اعمال افزایش حقوق کارمندان از ابتدای سال جاری را تشریح کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی اباذری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از جذب مابقی سهمیه ابلاغی نیرو ی انسانی به استان جهت تصدی پست های بلاتصدی دستگاههای اجرایی استان با اولویت شهرستان ها و مناطق کمتر توسعه یافته درسال جدید خبرداد.

اباذری گفت: پیگیری تفویض اختیارات اداری و استخدامی به استاندار در جهت تمرکز زدایی و رفع گره های کور نظام اداری، پیگیری و تکمیل طرحهای مربوط به توسعه دولت الکترونیک و همچنین اصلاح نظام پرداخت ، اولویت های اساسی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در سال جدید خواهد بود.

وی افزود: اصلاح نظام اداری که از برنامه های کشوری در جهت خدمت رسانی بهتر و سریع به مردم از اساسی ترین برنامه ها ی این معاونت است که با برنامه ریزی و همکاری مسئولین و مدیران اجرایی استان با جدیت و قدرت پیگیری می شود.

معاون استاندار با تأکید بر نقش پررنگ توسعه دولت الکترونیک در اصلاح نظام اداری بیان کرد: توسعه دولت الکترونیک و تکمیل پروژه های برنامه ریزی شده در گذشته باعث افزایش کیفیت خدمات، شفافیت، سلامت اداری و تسهیل خدمت رسانی به مردم و نهایتاً رضایت آحاد جامعه خواهد شد.

وي با ارائه گزارشي اجمالي از دستاوردهاي استان در سال 91 ، از تكميل پروژه هاي ناتمام ، و افتتاح طرح هاي مهر ماندگار به عنوان بخشي از اولويت هاي استان در سال جاري نام برد و در ادامه تصريح كرد: از توفيقات استان در سال گذشته كه به همت دولت مردان و سرمايه گذاران در حوزه توليد ملي ، كار و سرمايه ايراني بويژه اقتصاد مقاومتي محقق شدبهره برداری از مجتمع پترو صنعت گامرون ، توسعه بندرشهید رجایی ،‌ بازسازی بیمارستان شهید محمدی در استان بود.

معاون استاندار از افتتاح و بهره برداري از چند پروژه مهم در سال92 در استان خبر داد و گفت : چند پروژه مهم در بحش راه، مسكن مهر و حوزه صنعت با دعوت از رئيس جمهور و مقامات ارشد كشور در سال گذشته در استان به بهره برداري رسید که شامل سدشمیل و نیان ، محور بندرعباس سیرجان ، کارخانه فرمالین خاورمیانه،‌ بیمارستان بقیه الله اعظم بشاگرد ، دوخطه شدن راه آهن بافق-بندرعباس می باشد.

اباذری همچنین با اشاره به افزایش حقوق کارمندان 25 درصدی کارمندان دستگاه های اجرایی در سال جدید افزود: براساس مصوبه هیئت وزیران حقوق کارکنان با افزایش ضریب حقوقی از 905ریال به 1006ریال به میزان 25 درصد در سال 92 تعیین گردیده که از فروردین سال جاری قابل اعمال است.

وی در خصوص جذب نیرو ها در دستگاههای اجرایی در سال 92 اضافه کرد: برابر مجوز استخدامی ابلاغی به استان آزمون استخدامی قریب به 700 نفر در 23 دستگاه اجرایی در سال گذشته برگزار شده است که افراد پذیرفته شده جهت انجام مصاحبه و سیر مراحل گزینش به دستگاه های اجرایی زیربط معرفی شده اند.

معاون استاندار هرمزگان ادامه داد: درآینده نزدیک نیز با برنامه ریزی بعمل آمده آزمون جذب مابقی سهمیه ابلاغی به استان جهت تصدی پست های بلاتصدی دستگاههای اجرایی استان با اولویت شهرستان ها و مناطق کمتر توسعه یافته انجام خواهد شد.

کلمات کلیدی: استخدام، استخدام سال 92، استخدام فروردین 92، استخدامی های جدید، استخدام در دستگاههای اجرایی هرمزگان، استخدام دستگاههای اجرایی هرمزگان، استخدام هرمزگان، استخدامی هرمزگان سال 92، استخدامی هرمزگان فروردین 92

آمار بازدید: 1519 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image