ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارزیابی توانمندی کشور در حوزه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و حمایت از دانشگاه‌ها برای خرید تجهیزات داخلی (1 اردیبهشت 92)

ارزیابی توانمندی کشور در حوزه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و حمایت از دانشگاه‌ها برای خرید تجهیزات داخلی (1 اردیبهشت 92)

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از ۱۷ اردیبهشت امسال با ارزیابی توانمندی شرکت‌های داخلی در ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه تسهیلات به دانشگاه‌ها در نمایشگاه بین‌‌المللی تهران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، خیام نکویی معاون توسعه فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری در نشست خبری صبح امروز در این معاونت، گفت: نخستین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از 17 اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و تا 21 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف توسعه فناوری و ایجاد کشش بازار از طریق حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تغییر ذائقه دانشگاه‌ها از خرید محصولات خارجی به داخلی برگزار می‌شود.

خیام نکویی ادامه داد: در این نمایشگاه حمایت ویژه‌ای از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی صورت می‌گیرد تا بتواند بخشی از نیازهای تجهیزات خود را تامین کند به طوری که 30 تا 50 درصد خرید در دانشگاه از سوی معاونت علمی ریاست جمهور تامین می‌شود.

به گفته وی اگر دانشگاهی 300 میلیون تومان برای خرید تجهیزات اختصاص داده شود به همین میزان نیز از طرف معاونت علمی اختصاص داده می‌شود.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: تاکنون 67 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام اولیه انجام دادند که 58 شرکت تولیدکننده تجهیزات و 9 شرکت مواد مصرفی هستند که این شرکت‌ها حدود 200 محصول عرضه کرده‌اند.

خیام نکویی اظهار داشت: ثبت‌نام در نمایشگاه از 20 اسفند 91 آغاز شده تا 5 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی گفت: این نمایشگاه محلی است برای ارزیابی توانمندی در کشور در حوزه ساخت تجهیزات داخل که پس از ارزیابی این شرکت‌ها می‌توان به شکل کنسرسیوم از آنها سفارشاتی را تهیه کرد و زمینه را برای تولید ساخت تجهیزات پیش‌رفته فراهم کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه شرکت‌های حاضر نیز برای فروش تجهیزات 10 درصد تخفیف ارائه می‌‌کند.

* حضور شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاهی در بازار منطقه‌ای

معاون توسعه فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: برخی شرکت‌های دانش بنیان تولیدکننده تجهیزات داخلی قابلیت حضور در بازار منطقه‌ای را دارند و ما از آنها برای این حضور حمایت می‌‌کنیم.

وی افزود: در نظر داریم تمهیداتی ارائه کنیم که تجهیزاتی که پتانسیل ورود به بازار منطقه‌ای را دارند استاندارد بین‌المللی دریافت کنند.

کلمات کلیدی: ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، ساخت تجهیزات، آزمایشگاهی، خرید تجهیزات داخلی، حمایت از دانشگاه‌ها

آمار بازدید: 266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image