ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت تا دو هفته دیگر (7 اردیبهشت 92)

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت تا دو هفته دیگر (7 اردیبهشت 92)

نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت تا دو هفته دیگر اعلام ‌می‌شود.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران پنج شنبه و جمعه گذشته (پنجم و ششم اردیبهشت ماه) برگزار شد و طی آن بیش از 128 هزار داوطلب به رقابت با یکدیگر پرداختند.

با برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران و طی مراحل گزینشی در نهایت 2676 نیروی متخصص برای فعالیت در شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت انتخاب می‌شوند که از این تعداد 667 نفر سهمیه فرزندان معظم شهدا (25درصد از کل سهمیه) و 134 نفر فارغ التحصیلان بورسیه دانشگاه صنعت نفت خواهند بود و نهایتا 1841 نفر از برگزیدگان آزمون اخیر انتخاب می شوند.

بعد از انجام آزمون کتبی و اعلام نتایج، تعداد دو برابر نیاز به عنوان قبولی مرحله اول اعلام می شود و پس از آن برنامه‌ریزی برای آزمون شفاهی این افراد انجام می‌شود که به صورت مصاحبه شایستگی و نیز مصاحبه شرکت‌های گیرنده نیرو انجام می شود.

پس از انجام این مراحل پذیرفته شدگان برای طب صنعتی و سایر مراحل به گزینش اعزام می‌شوند و پس از قبولی در مراحل فوق، استخدام این افراد مسجل شده و برای دوره های آموزشی اعزام می شوند.

کلمات کلیدی: آزمون استخدامی وزارت نفت، آزمون استخدامی، وزارت نفت، نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت، نتیجه آزمون استخدامی وزارت نفت، استخدامی وزارت نفت، آزمون استخدامی وزارت نفت سال 92

آمار بازدید: 1156 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image