ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انتقال 9 دانشکده دانشگاه خواجه نصیر به پردیس شهید رضایی نژاد (16 اردیبهشت 92)

انتقال 9 دانشکده دانشگاه خواجه نصیر به پردیس شهید رضایی نژاد (16 اردیبهشت 92)

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین از انتقال دانشکده‌های این دانشگاه به پردیس شهید رضایی نژاد خبر داد و گفت: به زودی پردیس شهید رضایی نژاد راه اندازی و در راستای طرح و توسعه جامع دانشگاه تمام دانشکده‌ها به جز 3 دانشکده، به این پردیس منتقل می شوند.


دکتر مجید قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح و توسعه جامع دانشگاه خواجه نصیر گفت: پردیس شهید رضایی نژاد در آینده نزدیک راه اندازی می شود و در راستای اجرای طرح توسعه جامع، به غیر از دانشکده مکانیک، برق و عمران تمام دانشکده ها به این پردیس منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه 9 دانشکده در این پردیس مستقر خواهند شد، افزود: دانشگاه درحال حاضر 7 دانشکده دارد و 5 دانشکده جدید نیز به دانشکده‌های موجود اضافه شد که با حذف 3 دانشکده مکانیک، برق و عمران، 9 دانشکده در پردیس شهید رضایی نژاد مستقر خواهد شد.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به سند بالادستی پنج ساله دانشگاه اظهار داشت: براساس این سند قرار است تا دانشگاه خواجه نصیر دارای ۱۳ تا ۱۷دانشکده شود.

وی افزود: طرح توسعه دانشگاه در سال ۸۵ در هیات دولت به تصویب رسید و براساس آن بناست تا پنج هکتار به مساحت پردیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اضافه شود.

قاسمی تاکید کرد: انتقال دانشکده ها به پردیس شهید رضایی نژاد در راستای طرح و توسعه دانشگاه انجام می شود نه تجمیع آن، دانشگاه خواجه نصیرالدین برای تجمیع به زمین بیشتری نیاز دارد.

کلمات کلیدی: دانشگاه خواجه نصیر، دانشکده های دانشگاه خواجه نصیر، اخبار دانشگاه خواجه نصیر، اخبار جدید دانشگاه خواجه نصیر، پردیس دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 386 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image