ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 8 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی سیرجان (18 اردیبهشت 92)

تحصیل 8 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی سیرجان (18 اردیبهشت 92)

فرماندار سیرجان گفت: هم‌اکنون 8 مرکز دانشگاهی با بیش از 8 هزار نفر دانشجو از رشته‌های کارشناسی تا دکترا در این شهرستان فعال است.


به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی توحیدی صبح امروز در آیین تجلیل از اساتید دانشگاه سیرجان این شهرستان را یکی از شهرهای دانشگاهی استان کرمان دانست و اظهار داشت: هم‌اکنون هشت مرکز دانشگاهی با بیش از 8 هزار نفر دانشجو از رشته‌های کارشناسی تا دکترا فعال است.

وی افزود: بنیاد دانشگاهی سیرجان یکی از ابتکارات خوب دوستداران رونق و توسعه مراکز علمی در سیرجان است که توانسته با تأمین پشتیبانی مالی لازم در زمینه‌های مورد نیاز به توسعه دانشگاه‌ها در سیرجان کمک کند.

بابک آل‌طه، دبیر منطقه هفت دانشگاه‌های آزاد اسلامی گفت: با اجرای طرح تأمین اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در استان و ترکیب این هیئت، روند رو به رشد کیفی دانشگاه‌های آزاد فراهم شده است.

وی افزود: در استان کرمان 13 واحد و چهار مرکز آزاد اسلامی وجود دارد که این واحدها و مراکز دارای دوره‌های کاردانی تا دکترای تخصصی است.

آل‌طه، ارتقای کیفیت را از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و گفت: این دانشگاه در آموزش خود ضمن توجه به مسائل بنیادین و نیازهای جامعه طوری برنامه‌ریزی کرده است که فارغ‌التحصیلان مؤمن و فرهیخته تحویل جامعه دهد تا در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی فعال باشند.

در پایان این مراسم از 30 نفر از اساتید و فرهیختگان دانشگاهی سیرجان تجلیل شد.

کلمات کلیدی: مراکز دانشگاهی سیرجان، آمار مراکز دانشگاهی سیرجان، تعداد دانشجویان مراکز دانشگاهی سیرجان، رشته‌های کارشناسی تا دکترا، سیرجان

آمار بازدید: 252 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image