ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد بيمارستان شهيد رحيمي نيازمند جذب 450 نيروي تخصصي و کارشناسي است (5 خرداد 92)

بيمارستان شهيد رحيمي نيازمند جذب 450 نيروي تخصصي و کارشناسي است (5 خرداد 92)

رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: بيمارستان شهيد رحيمي براي کارآمدي بيشتر نيازمند جذب 450 نيروي تخصصي و کارشناسي است که دراين زمينه اقداماتي انجام شده و در حال حاضر 150 نيرو در اين مرکز درماني مشغول فعاليت هستند.


به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد ،دکتر محمود احمدي نژاد روز شنبه در جلسه شوراي اداري استان لرستان، افزود:ديار لرستان، سرزمين دست هاي پربرکت، انديشه هاي والا و همت هاي بلند و داراي مردماني است که همواره مدافع مکتب اسلام و خاندان پيامبر(ص) بوده اند.

رييس جمهوري تصريح کرد: امروز ، شاهد افتتاح چند پروژه بزرگ و مهم عمراني از جمله بيمارستاني بسيار پيشرفته در خرم آباد بوديم که راه اندازي اين مرکز تا حدودي مشکلات درماني استان را حل خواهد کرد.

دکتر احمدي نژاد افزود: اين مرکز براي کارآمدي بيشتر نيازمند جذب 450 نيروي تخصصي و کارشناسي است که دراين زمينه اقداماتي انجام شده و در حال حاضر 150 نيرو در اين مرکز درماني مشغول فعاليت هستند.

رييس جمهوري با اشاره به اينکه بيمارستان شهيد رحيمي نيازمند چند دستگاه پيشرفته درماني است، تصريح کرد: براي تامين و خريد تجهيزات موردنياز اين بيمارستان از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم کرد تا مردم اين استان بتوانند از امکانات مناسب و مطلوب درماني بهره مند شوند.

دکتر احمدي نژاد در خصوص طرح هاي سد سازي استان لرستان نيز گفت: سد معشوره به عنوان يک طرح مهم و بزرگ عمراني همچون سد بختياري دراين استان درحال ساخت است که مراحلي از اجراي آن از قبل آغاز شده و اکنون فضايي مناسب براي کار و تلاش و بهره برداري سريعتر در محدوده سد معشوره فراهم شده است.

وي در خصوص آبگيري دو سد مروک و ايوشان نيز گفت: تاکنون اقدامات خوبي براي اجراي اين دو سد بزرگ و موثر در مهار روان آبهاي لرستان انجام شده و امروز نيز اين دو سد به مرحله آبگيري رسيدند.

به گفته دکتر احمدي نژاد، اين دو سد ظرفيت 170 تا 180 ميليون مترمکعب ذخيره سازي آب را دارند که اقدامي مهم در توسعه بخش کشاورزي محسوب مي شود.

وي گفت: استان لرستان جز استان‌هايي است که بارش در آن بسيار بالاست اما متأسفانه 75 درصد از اراضي آن به صورت ديم هستند.

احمدي‌نژاد در ادامه از استاندار لرستان خواست طرح‌هاي صنعت و معدن و کشاورزي اين استان را به ستاد معدن، صنعت و کشاورزي دولت ارسال کند.

احمدي‌نژاد گفت: دو ستاد معدن و صنعت و ستاد کشاورزي هم اکنون در دولت تشکيل شده است و علاوه بر اين دولت به دنبال اصلاح نظام بانکي است.

کلمات کلیدی: نيروي تخصصي، نيروي کارشناسی، استخدام نيروي تخصصي، استخدام بیمارستان

آمار بازدید: 1454 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image