ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام‌نور کلید خورد (مرداد 91)

تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام‌نور کلید خورد (مرداد 91)

نماینده گرمسار از کلید خوردن تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور در مجلس خبر داد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجل شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌30 نفر از نمایندگان مجلس از عملکرد دانشگاه پیام‌نور در 13 بند تقاضای تحقیق و تفحصی را به هیئت رئیسه مجلس ارائه داده‌اند.

وی افزود:‌ در این تحقیق و تفحص مباحثی که در دانشگاه پیام نور کشور وجود دارد، مثل جذب اعضای هیئت علمی که خارج از ضوابط انجام می‌شود، بررسی قراردادها و مناقصات عمرانی، پرداخت‌ پاداش‌های بی‌رویه و همچنین راه‌اندازی واحدهای پیام‌نور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کاتب ادامه داد: توسعه بی‌رویه رشته‌های غیرمتناسب با اهداف دانشگاه، برخوردهای غیراسلامی و غیراخلاقی با دانشجویان و اساتید از جمله سایر محورهای این تحقیق و تفحص است.

این نماینده مجلس گفت:‌ بر اساس پیگیری‌هایی که نمایندگان داشتند، 30 نفر از نمایندگان این تقاضا را به هیئت رئیسه ارائه دادند و هیئت رئیسه آن را اعلام وصول کرد و در هفته‌های آینده در کمیسیون مربوطه به بحث گذاشته می‌شود.

کاتب در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که از وی در خصوص عزل فرماندار گرمسار پرسید، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که بعد از انتخابات باید پرونده آن را دفن کنیم؛ متاسفانه در شهرستان گرمسار همچنان مباحث انتخاباتی پر رنگ است و دخالت‌های بی‌رویه همچنان وجود دارد به طوری که فرماندار شهرستان گرمسار دیشب بدون هیچ دلیلی با حمایت جریان انحرافی عزل شد.

وی اضافه کرد: این فرماندار توسط خود وزارت کشور نصب شده بود و به جهت برگزاری انتخابات سالم این فرماندار به کربلا اعزام شد.

کاتب گفت: وقتی وزارت کشور چنین فرمانداری را عزل می‌کند، نمی‌دانم که نشانگر چه موضوعی است؛ نمی‌دانم جریان انحرافی تا کجا می‌خواهد حرکت خود را ادامه دهد و تا چه زمانی قصد دامن زدن به مسائل انتخاباتی را دارد.

نماینده گرمسار اظهار داشت: خود استاندار سمنان از جمله استانداران ناکار‌آمد است چراکه وی فردی بازنشسته است و چندین سال هم از بازنشستگی وی می‌گذرد و مریض هم هست و حدود 15 روز هم سر کار حاضر نمی‌شود ولی چون تابع محض جریان انحرافی است، همچنان بر سر کار است.

کلمات کلیدی: شروع تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام‌نور، کلید خوردن تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور، بررسی عملکرد دانشگاه پیام‌نور، بررسی نحوه جذب اعضای هیئت علمی در پیام نور، بررسی قراردادها و مناقصات عمرانی دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 406 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image