ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد نشریه واحد علوم و تحقیقات بزرگ‌ترین شاخص تأثیر در منطقه را کسب کرد (3 تیر 92)

نشریه واحد علوم و تحقیقات بزرگ‌ترین شاخص تأثیر در منطقه را کسب کرد (3 تیر 92)

نشریه بین المللی IJEST واحد علوم و تحقیقات بزرگ‌ترین شاخص تاثیر (Impact Factor) در کشور و منطقه را کسب کرد.



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جعفر نوری سرپرست دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات گفت: نشریه بین‌المللی علوم و تکنولوژی محیط زیست (IJEST) واحد علوم و تحقیقات برای چهارمین بار متوالی، موفق به اخذ بزرگ‌ترین شاخص تأثیر (Impact Factor) در کشور و منطقه به میزان 844/1 IF = از مرکز ISI/Web of Science شد.

وی این موفقیت را نشانگر تلاش و تسلط علمی و مشارکت اساتید برجسته علوم محیط زیست، ورود به نمایه‌های پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر جهانی و داوری‌های بهینه دانست و افزود: هرساله و در ماه جولای، نشریات برگزیده تخصصی ISI در کل جهان مورد بازنگری و رتبه‌بندی علمی دقیق قرار می گیرد و در قالب شاخص تأثیر(Impact Factor) توسط ناشر جهانی تامسون روترز منتشر می‌شود.

وی با بیان این مطلب که این مجلات در نتیجه عملکرد تعداد وصول مقالات جهانی، چگونگی بررسی و داوری مقالات، درصد پذیرش کیفی و چاپ و میزان مشارکت‌های بین‌المللی آنان مورد بررسی قرار می‌گیرند، افزود: امسال نشریه IJEST وابسته به دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات بار دیگر افتخار آفرینی کرده و توانست در سطح کشور و منطقه در رشته محیط زیست در رتبه نخست و با بالاترین شاخص تأثیر (844/1IF = ) قرار گیرد.

به گفته نوری، در این امتیازبندی دومین و سومین رتبه متعلق به دو نشریه برتر دانشگاه تهران و چهارمین و پنجمین رده‌بندی از آن دو نشریه دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

نوری ادامه داد: این نشریه تخصصی محیط زیست و انرژی به عنوان تنها نشریه ISI دارای IF در سطح دانشگاه‌های آزاد به صورت فصلنامه چاپ می‌شود و با استقبال بی نظیر نویسندگان و دانشجویان در سرتاسر جهان روبرو شده است.

وی با بیان این مطلب که این شاخص در میان تمامی نشریات واجد IF در کشور و منطقه خاورمیانه در رشته محیط زیست در مرتبه اول قرار دارد‌، افزود: نشریه IJEST هم اکنون در 85 پایگاه اطلاعاتی در سطح جهان اندکس شده است.

وی تصریح کرد: این نشریه دارای فعالیت 9 ساله بوده و در شاخص تأثیر (Impact Factor) در رده اول کشور و منطقه قرار دارد.

کلمات کلیدی: نشریه واحد علوم و تحقیقات، نشریه بین المللی IJEST، واحد علوم و تحقیقات، Impact Factor، نشریه بین‌المللی علوم و تکنولوژی محیط زیست، IJEST، نشریه IJEST، نشریات برگزیده تخصصی ISI

آمار بازدید: 247 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image