ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه مدونی برای ارائه ترم تابستانی وجود ندارد (15 تیر 92)

برنامه مدونی برای ارائه ترم تابستانی وجود ندارد (15 تیر 92)

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه اجباری برای ارائه ترم تابستانی به دانشگاه‌ها وجود ندارد، گفت: ارائه ترم تابستانی دارای چهارچوب آموزشی مشخصی است.



سید مهدی قمصری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جزییات آیین‌نامه آموزشی ترم تابستانی، اظهارکرد: بر اساس این آیین‌نامه شش واحد درسی به دانشجویان متقاضی ترم تابستانی ارایه می‌شود، البته در صورتی که دانشجویی در ترم آخر تحصیلی باشد، هشت واحد درسی به او ارایه می‌شود.


وی با بیان اینکه دانشگاه تهران واحد تابستانی ارائه نمی‌دهد، گفت: دانشجویان می‌توانند مطابق آیین نامه‌های مربوط به ترم تابستان به صورت حضوری، در حد سقف آیین‌نامه و با تایید دانشگاه واحد بگیرند.


قمصری با بیان اینکه دانشگاه‌هایی که واحد تابستان ارائه می‌دهند، نگاه درآمدی به آموزش دارند، اظهارکرد: ترجیح دانشگاه تهران این است که اساتید برای بروز کردن دروس و همچنین آمادگی ذهنی، روحی و آموزشی دانشجویان و اساتید زمان داشته باشند و دانشگاه تهران چشمی به درآمدی که از این بابت نصیب دانشگاه می‌شود، ندارد.


به گفته وی اکثر گروه‌های آموزشی این دانشگاه موافق تشکیل کلاس در تابستان نیستند، چرا که امکان برنامه‌ریزی آموزشی برای آن بسیار سخت است و دانشگاه تمایلی به این امر ندارد.


قمصری با بیان اینکه بیش از 50 درصد دانشجویان دانشگاه تهران ارشد و دکتری هستند، افزود: رسیدگی به کارهای پایان نامه دانشجویان در تابستان توسط اساتید جزو اقداماتی است که اساتید در تابستان فرصت رسیدگی به آن را دارند.


معاون آموزشی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دو سال است به علت برخی سیاست‌ها، دانشگاه از 23 شهریورماه کلاس‌ها را آغاز می‌کند، امیدواریم که سازمان سنجش نتیجه قبولی کارشناسی و کارشناسی ارشد را زودتر به دانشگاه‌ها اعلام کند تا اختلاف فاز در گروه‌های مختلف ایجاد نشود.

کلمات کلیدی: ارائه ترم تابستانی، اخبار ارائه ترم تابستانی، ارائه ترم تابستانی دانشگاهها، ترم تابستان، چهارچوب آموزشی، چهارچوب آموزشی ترم تابستان

آمار بازدید: 237 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image