ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جزئیات پرداخت شهریه دانشجویان در مهمانی و انتقال اعلام شد (17 تیر 92)

جزئیات پرداخت شهریه دانشجویان در مهمانی و انتقال اعلام شد (17 تیر 92)

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم با اعلام جزئیات پرداخت شهریه دانشجویان در مهمانی و انتقال، گفت: دانشجویان دوره روزانه، در صورت دارا بودن نمره قبولی مقصد، از پرداخت شهریه معاف هستند.


محمد حسن یوسفی مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: دانشجویان دوره روزانه در دوران میهمانی و انتقال ملزم به پرداخت شهریه مطابق تعرفه دانشجویان نوبت دوم به مقصد هستند.

وی افزود: دانشجویان دوره روزانه متقاضی انتقال، در صورت دارا بودن نمره قبولی در دوره روزانه در مقصد، از پرداخت شهریه معاف هستند.

یوسفی در ادامه با اشاره به الزام پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم در طول دوره میهمانی مبنا و میهمانی خاطرنشان کرد: دانشجویان نوبت دوم در طول دوره میهمانی مبنا و میهمانی، ملزم به پرداخت شهریه ثابت به مبدا و کل شهریه ثابت و متغیر به مقصد هستند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل همچنین تاکید کرد: دانشجویان موسسات غیر دولتی در طول دوره در تمام حالت‌های میهمانی ملزم به پرداخت شهریه ثابت و متغیر ( متناسب با واحدهای اخذ شده در مقصد) به موسسه مبدا و پرداخت شهریه متغیر به موسسه مقصد هستند.

کلمات کلیدی: پرداخت شهریه دانشجویان در مهمانی، شهریه دانشجویان در مهمانی، شهریه دانشجویان در مهمانی 92، انتقال دانشجو، مهمانی دانشجو، پرداخت شهریه دانشجویان در مهمانی و انتقال، شهریه مهمانی، شهریه انتقال دانشجو

آمار بازدید: 1399 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image