ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اختصاص 600میلیون تومان اعتبار برای تعمیر خوابگاه‌های علم و صنعت (18 تیر 92)

اختصاص 600میلیون تومان اعتبار برای تعمیر خوابگاه‌های علم و صنعت (18 تیر 92)

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: سالانه حدود 500 الی 600 میلیون تومان فقط برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه اختصاص داده می شود.


دکتر حبیب الله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر از تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالایی از دانشجویان که از خوابگاه‌ها استفاده می کنند سالانه خوابگاه‌ها دو بار تعمیر و تجهیز می شوند.

وی افزود: خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت قدمت بالایی ندارند و اکثرا از سال 70 به بعد احداث شده است ولی با وجود حجم بالایی از دانشجویان که از این خوابگاه ها استفاده می کنند سالانه دوبار در ایام تعطیلات نوروز و تابستان تعمیر و تجهیز می شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: تعمیرات و تجهیزات در ایام نوروز به دلیل اینکه زمان کمی در اختیار دانشگاه وجود دارد به صورت جزیی انجام می شود و تعمیرات اساسی به تعطیلی تابستان موکول می شود.

وی تصریح کرد: تعمیرات اساسی خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت چند روز دیگر آغاز می شود و تا دهه اول شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اکبری افزود: سالانه حدود 500 الی 600 میلیون تومان فقط برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه اختصاص داده می شود.

کلمات کلیدی: تعمیر خوابگاه‌های علم و صنعت، بودجه لازم برای تعمیر خوابگاه‌های علم و صنعت، بودجه تعمیر خوابگاه‌های علم و صنعت، اعتبار تعمیر خوابگاه‌های علم و صنعت، خوابگاه‌های علم و صنعت، اخبار جدید خوابگاه‌های علم و صنعت، دانشگاه علم و صنعت

آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image