ارتباط مستقیم با 30956 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ضرورت تربیت متخصص در زیرشاخه‌های رشته نفرولوژی (18 تیر 92)

ضرورت تربیت متخصص در زیرشاخه‌های رشته نفرولوژی (18 تیر 92)

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر ضرورت تربیت متخصص در زیرشاخه‌های نفرولوژی، گفت: این امر منجر به رفع مشکلات آموزشی و درمانی می‌شود.




دکتر محبوب لسان پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به راه‌اندازی دوره دستیاری فوق تخصصی نفرولوژی در سال‌های اخیر، گفت: این امر موجب می‌شود که دستیاران با حضور در شهرستان‌های مختلف، مشکلات آموزشی و درمانی را برطرف کنند.



وی با بیان اینکه در زیرشاخه‌های مختلف نفرولوژی نیاز به تربیت متخصص داریم، تصریح کرد: برای ارتقای تحقیقات در زمینه نفرولوژی نیاز است که افراد در زیرشاخه‌های نفرولوژی مشغول به تحصیل شوند، چرا که از این طریق مشکلات آموزشی و درمانی حل می‌شود.



این فوق تخصص نفرولوژی، افزود: سال گذشته رشته نفرولوژی به عنوان رشته محروم شناخته شد و این امر کمک کرد تا فارغ‌التحصیلان جوان را با تخصص داخلی جذب شوند، البته این موضوع باید استمرار یابد تا فارغ‌التحصیلان جوان به رشته‌های نفرولوژی وارد شوند.



وی افزود: برای متخصصان داخلی باید شرایطی فراهم شود تا بتوانند بعد از فارغ‌التحصیلی وارد این رشته شوند، چرا که از آنجایی که این رشته سخت و سنگین است، دانشجویان بعد از گذشت چند سال تمایلی برای ورود به این تخصص را ندارند.

کلمات کلیدی: زیرشاخه‌های رشته نفرولوژی، رشته نفرولوژی، آشنایی با رشته نفرولوژی، معرفی رشته نفرولوژی، شاخه های رشته نفرولوژی، الزامات رشته نفرولوژی، نیروی متخصص در رشته نفرولوژی، تربیت متخصص در زیرشاخه‌های نفرولوژی

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image