ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ایجاد تغییرات در آیین‌نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ارزیابی و ارتقای اساتید (28 تیر 92)

ایجاد تغییرات در آیین‌نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ارزیابی و ارتقای اساتید (28 تیر 92)

وزیر بهداشت از ایجاد تغییراتی در آیین‌نامه شورای انقلاب فرهنگی به منظور ارتقا و ارزیابی اعضای هیات علمی وزارت بهداشت در راستای رفع نیازهای درمانی مردم خبر داد.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسن طریقت منفرد شب گذشته در مراسم تجلیل از نخبگان و دست‌اندرکاران آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه در آیین‌نامه شورای انقلاب فرهنگی برای اساتید بیشتر وظایف آموزشی پیش‌بینی شده است و وظایف تحقیقاتی مانند آیین‌نامه‌های وزارت علوم در نظر گرفته شده، گفت: در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قسمت اعظم وظایف اساتید در مراکز بهداشتی و درمانی که تقریبا همه آنها آموزشی هستند، قسمت اعظم وظایف، رفع نیازهای مردم در امر بهداشت و درمان است، به همین دلیل خلایی ایجاد شده است و چون افراد احساس وظیفه نمی‌کنند، به این بخش از وظایف اصلی توجه نمی‌شود.



وی افزود: تغییراتی در آیین‌نامه در دست اقدام است که این وظایف خطیر را نیز در برداشته باشد و در نحوه ارتقاء و ارزیابی اساتید لحاظ شود.



وزیر بهداشت با اشاره به اینکه مراکز آموزشی، کیفی‌ترین، اخلاقی‌ترین و منضبط‌ترین مراکز در دنیا هستند، گفت: در مراکز درمانی صرف، متخصص تنها است و هر جور که می‌خواهد، می‌تواند عمل کند ولی در مراکز آموزشی به دلیل حضور فراگیران اعم از رزیدنت‌ها، انترن‌ها و دانشجویان اصولا همه ضوابط علمی و اخلاقی رعایت می‌شود.



طریقت منفرد تاکید کرد: در کشورهای پیشرفته به عنوان آموزش به هیچ وجه مجاز به وارد کردن کوچک‌ترین عارضه مضاعف به بیمار وجود ندارد و امیدواریم روند آموزشی کشور ما نیز در راستای رعایت حفظ کرامت انسانی هر چه بیشتر بیمار محور و انسان‌ محور باشد و به بهانه آموزش، کوچک‌ترین عارضه مضاعفی برای بیمار ایجاد نشود.



وی خاطرنشان کرد: اگر تمام فعالیت‌هایی که توسط فراگیران انجام می‌شود، همراه با حضور افراد ذیصلاح، هدایت و کنترل شود، حداکثر کرامت حقوق بیماران انجام خواهد شد.


کلمات کلیدی: ارزیابی و ارتقای اساتید، آیین نامه ارزیابی و ارتقای اساتید، شرایط جدید ارزیابی و ارتقای اساتید، چگونگی ارزیابی و ارتقای اساتید، نحوه ارتقای اساتید، ارزیابی اساتید، ارزیابی تدریس اساتید، ارزیابی اعضای هیات علمی وزارت بهداشت

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image