ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری دوشنبه برگزار می‌شود (29 تیر 92)

اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری دوشنبه برگزار می‌شود (29 تیر 92)

آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری با حضور وزیر ارشاد، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان کشور دوشنبه ۳۱ تیرماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این معاونت با اعلام پایان داوری بخش‌های مختلف نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری، گفت: از میان 708 اثر رسیده، 141اثر به داوری راه یافت.

وی افزود: داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره پس از بررسی اولیه در کمیته انتخاب هر بخش در قالب سه بخش رسانه‌ای مکتوب شامل خبر، گزارش، یادداشت و سرمقاله، عکس، بخش دیداری شامل تله فیلم، مستند، میزگرد و گفت‌وگو، گزارش و همچنین بخش شنیداری شامل مستند گزارشی و گفت‌وگو محور صورت پذیرفت و آثار برگزیده توسط هیئت داوران هر بخش مشخص شدند.

دبیر کل نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری اظهار داشت: قطعا با رصد درست، شناسایی، معرفی و تشویق‌های معنوی و مادی، راه برای فعالیت‌های بیشتر اصحاب رسانه و اهمیت دادن و پرداختن به مقوله توسعه و ترویج علم و فناوری در جامعه بازتر خواهد شد.

کرمی افزود: بدون شک در دوره‌های آتی شاهد آثار بیشتری به جشنواره رسانه، علم و فناوری خواهیم بود که در آن صورت می‌توان اعلام کرد تلاشگران اصحاب رسانه گوشه‌ای از توانایی و وظیفه خود را در ترویج و توسعه علم در ایران اسلامی انجام داده‌اند.

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری روز دوشنبه 31 تیرماه از ساعت 20-18 در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب اسلامی، الهام سخنگوی دولت، ضرغامی ریاست سازمان صداوسیما و معاونان این سازمان، رؤسای ستادهای فناوری راهبردی کشور، رؤسای شبکه‌های رادیو و تلویزیون، مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌ها و خبرنگاران و اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است، در بخش شنیداری این جشنواره، حمید شیخ‌محمدی، سیدحسن حسینی، سیدمحمدمهدی سدیفی، سعید توکل و مجتبی خیام نکویی، در بخش مکتوب نیز حسن خجسته، اکبر نصراللهی، فرشاد مهدی‌پور، مهدی فضائلی و سیدمهدی سیدی، همچنین در بخش دیداری مجید مجیدی، رضا میرکریمی، احمدرضا معتمدی ، محمود اربابی، مجید رضابالا، اکبر نبوی، حسین سالارآملی، در بخش عکس نیز محمدحسین حیدری، مجتبی آقایی و محمد صاحبکار به عنوان اعضای هیئت داوران بودند.

همچنین نسرین سلطانخواه، محمدجعفر محمدزاده، علی اصغر غلامرضایی، بیژن مقدم، سیدنظام الدین موسوی، داوود طالبی، سیدمهدی سیدی، سید محمد صاحبکار خراسانی، سید مجتبی خیام نکویی و پرویز کرمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه، علم و فناوری بودند.

کلمات کلیدی: نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری، جشنواره رسانه، اختتامیه جشنواره رسانه، اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، جشنواره علم و فناوری، اخبار علم و فناوری، جشنواره های علم و فناوری، اخبار جدید علم و فناوری

آمار بازدید: 182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image