ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه الزام دانشگاه‌های ساحلی به ایجاد دانشکده و رشته های دریایی ( 2 مرداد 92)

الزام دانشگاه‌های ساحلی به ایجاد دانشکده و رشته های دریایی ( 2 مرداد 92)

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از گسترش رشته های دریایی در دانشگاه های ساحلی خبر داد و گفت: مقرر شده دانشگاه‌های نوار ساحلی به ایجاد دانشکده دریایی اقدام و در مراحل بعد، رشته های دریایی راه اندازی کنند.


دکتر مسعود صدری نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره گسترش رشته های دریایی گفت: متاسفانه در مباحث دریایی غفلت صورت گرفته و نزدیک 30 سال یعنی بعد از انقلاب اسلامی در این زمینه ورود پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه کشور ما یکی از کشورهایی است که دارای پتانسیل بالای دریایی است، تصریح کرد: کمتر کشوری وجود دارد که مانند کشور ما از شمال و جنوب دارای بیش از سه هزار کیلومتر مرز آبی باشد که به دلیل عدم آگاهی استفاده مطلوب از آن صورت نگرفته است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: بنابراین برای آشنایی افراد از سنین پایین با علوم دریایی، مقرر شده این مباحث از مهر ماه سال آینده وارد کتاب دوره ابتدایی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 18 دانشگاه ساحلی در شمال و جنوب کشور عضو اتحادیه دانشگاه های علوم دریایی هستند و سعی شده برای افزایش رشته های دریایی در این دانشگاه ها، هر دانشگاهی یک دانشکده یا رشته علوم دریایی ایجاد کند.

صدری نسب افزود: درحال حاضر در سه الی چهار دانشگاه شمال و جنوب که در نوار ساحلی قرار دارند دانشکده‌های علوم دریایی ایجاد شده و در مراحل بعد رشته های علوم دریایی راه اندازی خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های ساحلی، قوانین دانشگاه‌های ساحلی، دانشکده های دانشگاه‌های ساحلی، رشته های تحصیلی دانشگاه‌های ساحلی، دانشکده و رشته های دریایی، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، اخبار جدید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image