ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تک جنسیتی شدن برخی رشته ها در دانشگاه اصفهان (11 مرداد 92)

تک جنسیتی شدن برخی رشته ها در دانشگاه اصفهان (11 مرداد 92)

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان از اجرای تک جنسیتی کردن برخی رشته های این دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: برخی از رشته‌های دانشگاه طی یکی دو سال گذشته تک جنسیتی شده و امسال نیز این روند اجرا می شود.


دکتر محمد حسین استکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره راه اندازی دانشگاه تک جنسیتی گفت: دانشگاه اصفهان دانشکده تک جنستی ندارد ولی برخی از رشته‌های دانشگاه طی یکی دو سال گذشته تک جنسیتی شده است.

وی درباره اینکه آیا امسال هم برخی رشته ها تک جنسیتی خواهد شد، ادامه داد: امسال هم اجرا خواهد شد در برخی رشته ها دانشجوی خانم و در برخی دیگررشته‌ها دانشجوی آقا پذیرش می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان درباره اینکه بیشتر در چه رشته ها فقط دانشجوی خانم و یا فقط دانشجوی آقا پذیرش می کنید تصریح کرد: در اغلب رشته های علوم انسانی به جز مدیریت، اقتصاد و چند رشته دیگر خانم پذیرش می شوند و در اغلب رشته های مهندسی پذیرش با دانشجویان آقا است، البته برخی رشته ها هم که برای خانم و آقا هر دو کاربرد داشته باشد هر دو پذیرش می شوند.

وی ادامه داد: در مجموع بسته به ماهیت رشته ها تک جنسیتی انجام می شود این‌گونه نیست که در گروه علوم انسانی همه مرد یا زن پذیرش شوند یا در گروه های علوم مهندسی یا علوم پایه به همین صورت، میان آنها رشته های مختلفی که تشخیص داده می شود که مردانه و یا زنانه است روی آنها بررسی صورت می گیرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه اصفهان، اخبار جدید دانشگاه اصفهان، تک جنسیتی شدن دانشگاه اصفهان، تفکیک جنسیتی دانشگاه اصفهان، تفکیک جنسیتی، تک جنسیتی شدن، اجرای تک جنسیتی کردن برخی رشته های دانشگاه اصفهان، رشته های دانشگاه اصفهان

آمار بازدید: 410 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image