ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نیازمحور بودن دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی و به شغل دلخواه رسیدن ۷۰ درصد دانش‌آموختگان (11 مرداد 92)

نیازمحور بودن دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی و به شغل دلخواه رسیدن ۷۰ درصد دانش‌آموختگان (11 مرداد 92)

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی با اشاره به نیازمحور بودن دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی گفت: حدود 70 درصد از افرادی که دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی را می‌گذرانند کار دلخواه خود را در جامعه می‌یابند.


محمدحسین ایمانی‌خوشخو معاون آموزشی جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به کارآمد بودن دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی، گفت: جهاد دانشگاهی در سه بخش آموزشی به صورت کوتاه مدت تخصصی و فوق تخصصی، علمی کاربردی و آموزش عالی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در بخش تخصصی و فوق تخصصی بیش از 500 هزار دانشجوی فراگیر در 200 مرکز جهاد دانشگاهی فعال هستند.

به گفته ایمانی خوشخو، مدرک این دوره‌ها از سوی جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود.

وی اظهار داشت: در این دوره‌ها سرفصل‌های دروس به صورتی تنظیم می‌شود که مبتنی بر نیاز جامعه باشد به گونه‌ای که فاصله فراگیران با اشتغال پس از گذراندن این دوره‌های بسیار کم است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی تصریح کرد: حدود 70 درصد از افرادی که دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی را می‌گذرانند کار دلخواه خود را در جامعه می‌یابند.

وی افزود:‌ جهاد دانشگاهی دارای 40 مرکز در بخش علمی کاربردی در چارچوب دانشگاه علمی کاربردی است و در آموزش عالی نیز 20 هزار دانشجو در دوره‌های مختلف داریم که تحت نظر وزارت علوم است.

ایمانی‌خوشخو اضافه کرد: همچنین جهاد دانشگاهی در قالب دوره‌های دکترای پژوهش محور نیز با توجه به سیاست‌های وزارت علوم رشته‌هایی را درخواست داده که به تصویب رسید و در حال حاضر 80 دانشجوی پژوهش‌محور در رشته‌های مختلف داریم.

کلمات کلیدی: دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی، ویژگی مشترک دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی، نیازمحور بودن دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی، دوره‌های آموزشی، پیدا کردن شغل با گذراندن دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image