ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جمعیت خیریه دانشجویی"یاریگران" تاسیس می شود (12 مرداد 92)

جمعیت خیریه دانشجویی"یاریگران" تاسیس می شود (12 مرداد 92)

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از تاسیس جمعیت خیریه دانشجویی" یاریگران" توسط این سازمان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فریدزاده رئیس سازمان دانشجویان ایران در این باره گفت: در راستای حمایت از دانشجویان نیازمند و همچنین بهره گیری از توان دانشگاهیان و دانشجویان در استان های کشور، کانون های خیریه- دانشجویی "یاریگران" در تمامی شعب این سازمان در سراسر کشور تاسیس می شود.

وی گفت: خیریه یاریگران به میمنت ماه رمضان، تاسیس شده و ستاد مرکزی آن در تهران بوده و نقش هماهنگ کننده شعب خود را در سراسر کشور خواهد داشت.

فرید زاده با اشاره به فعالیت های کلیدی این سازمان در حوزه مناطق محروم و اردوهای جهادی دانشجویی از فعالیت های پیش بینی شده این خیریه، به کمک رسانی علمی و آموزشی در مناطق محرم استان مرتبط اشاره کرد که در طول سال و با یاری اساتید و دانشجویان دانشگاههای هر استان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آغاز فعالیت رسمی این خیریه را مهرماه سال جاری و همزمان با بازگشایی دانشگاهها برای سال تحصیلی 93-92 اعلام کرد و گفت: نحوه ارتباط با جمعیت خیریه دانشجویی "یاریگران" و شرکت در فعالیت های آن در همان زمان به اطلاع دانشجویان و دانشگاهیان خواهد رسید.

کلمات کلیدی: جمعیت خیریه دانشجویی، جمعیت خیریه دانشجویی یاریگران، یاریگران، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، سازمان دانشجویان، جهاد دانشگاهی، تاسیس جمعیت خیریه دانشجویی یاریگران، اردوهای جهادی دانشجویی

آمار بازدید: 315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image