ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی ابلاغ آیین‌نامه‌ ادغام دانشگاه‌های قزاقستان (16 مرداد 92)

ابلاغ آیین‌نامه‌ ادغام دانشگاه‌های قزاقستان (16 مرداد 92)

شهرداری آلماتی از ادغام دانشگاه‌های این شهر در قالب 10 دانشگاه و مرکز جامع آموزشی خبر داد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارشناسان آموزشی قزاقستان اطمینان داده‌اند، ادغام این دانشگاه‌ها برای ایجاد مراکز جامع آموزشی، هیچگونه تاثیر منفی بر روی دانشجویان نخواهد گذاشت.



در عین حال زارش آمانژولوا، معاون شهرداری آلماتی شمار دقیق دانشگاه‌هایی که باید با هم ادغام شوند، را اعلام نکرد، چرا که هنوز مذاکرات مقامات مربوطه با وزارت علوم قزاقستان بر سر این موضوع ادامه دارد.



وی افزود: طی این تصمیم مشکلی برای دانشجویان پیش نخواهد آمد و تنها شیوه اداره دانشگاه‌ها تغییر خواهد کرد که این مسئله اثر سوئی بر روی دانشجویان نخواهد گذاشت، ضمن اینکه هنوز تعداد نهایی مراکز جامع آموزشی ادغامی مشخص نشده است، اما قطعاً این تعداد بیش از 2 تا 5 واحد تا 10 واحد خواهد بود.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی نیوز باکتیژان ژوماگول اف وزیر علوم و آموزش قزاقستان، آیین‌نامه کاهش شمار دانشگاه‌های این کشور را ابلاغ کرده است که مطابق با این آیین‌نامه از مجموع 140 دانشگاه باید تنها 50 دانشگاه باقی مانده و سایر دانشگاه‌ها باید به آکادمی تبدیل شوند و شمار آنها نیز نباید از 100 واحد فراتر برود.

کلمات کلیدی: ادغام دانشگاه‌های قزاقستان، دانشگاه‌های قزاقستان، شرایط دانشگاه‌های قزاقستان، وضعیت دانشگاه‌های قزاقستان، ادامه تحصیل در دانشگاه‌های قزاقستان

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image