ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور مطالبات رییس دانشکده روانشناسی پیام‌نور از وزیر علوم آینده (19 مرداد 92)

مطالبات رییس دانشکده روانشناسی پیام‌نور از وزیر علوم آینده (19 مرداد 92)

رییس دانشکده روانشناسی دانشگاه پیام‌نور با اشاره به اهمیت وجود انجمن‌های علمی برای اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌ها، گفت: انجمن علمی برای اساتید در دانشگاه وجود ندارد و اساتید برای برگزاری کرسی‌های هم‌ اندیشی با موانعی مواجه هستند.




مهناز علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ارتباط بین‌المللی دانشگاه طی دو سال اخیر بسیار کاهش یافته است، تصریح کرد: به علت عدم حمایت وزارت علوم اعضای هیات علمی طی این دو سال حتی نتوانستند در یک کنگره علمی شرکت کنند.



وی افزود: در گذشته وزارت علوم دانشگاه‌ها را در این زمینه با ارائه دلار دولتی به اساتید یاری می‌کرد که متاسفانه در حال حاضر این همکاری از سوی وزارت علوم بسیار کم شده است.



علی‌اکبری با اشاره به کاهش سطح علمی کشور در صورت نبود روابط بین‌المللی، خاطر نشان کرد: امیدواریم وزیر علوم جدید با تمهیداتی که می‌اندیشد اوضاع دانشگاه‌ها را از لحاظ علمی و مسائل دیگر ارتقا دهد.



وی با اشاره به سخت‌گیری‌ها و بی‌اعتمادی‌هایی وزارت علوم نسبت به کارهای پژوهشی اعضای هیات علمی، خاطرنشان کرد: این سخت‌گیری‌ها و عدم حمایت مالی اساتید برای انجام دادن پژوهش، موجب کاهش سطح کیفیت علمی کشور می‌شود که امید است در آینده‌ اساتید با چنین موانعی مواجه نباشند.



رییس دانشکده روانشناسی دانشگاه پیام‌نور با اشاره به وجود مشکلات کاری دانشجویان این رشته،‌ اظهارکرد: ‌وزیرعلوم باید افزایش ارتباط بین وزارت آموزش عالی با مکان‌هایی که به روانشناسی مربوط می‌شود را جزو دستور کاری خود قرار دهد، تا از این طریق دانشجویان بتوانند در دوره دانشجویی با این مراکز ارتباط بگیرند تا پس از فارغ‌التحصیلی مردم راحت‌تر بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند.



علی‌ اکبری با بیان اینکه طی دو سال اخیر کارهای مثبتی برای بروزرسانی علمی کتب روان‌شناسی در مقطع کارشناسی انجام شده است، تصریح کرد: این تغییر و تحول باید برای کتب مقطع تحصیلات تکمیلی هم اتفاق بیفتد.



وی با اشاره به لزوم تغییر کتب آموزشی رشته‌های دانشگاهی، خاطرنشان کرد: امید است وزیر علوم با هدف ارتقای آموزش عالی کشور نسبت به تغییر کتب آموزشی و بروزرسانی کتب تمهیداتی بیندیشد.


کلمات کلیدی: دانشکده روانشناسی پیام‌نور، دانشکده روانشناسی، پیام‌نور، روانشناسی، روانشناسی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image