ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار طرح سنجش و پذیرش دانشجو در شورای نگهبان و یک وظیفه وزرای علوم و بهداشت دولت یازدهم (20 مرداد 92)

طرح سنجش و پذیرش دانشجو در شورای نگهبان و یک وظیفه وزرای علوم و بهداشت دولت یازدهم (20 مرداد 92)

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش از زمان تشکیل نخستین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو خبر داد.


رضا صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کلیات طرح سنجش و پذیرش دانشجو به تصویب نهایی مجلس رسید، ادامه داد: کلیات این مصوبه هم اکنون در اختیار شورای نگهبان قرار دارد.

وی درباره زمان تشکیل نخستین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، اظهار داشت: پس از قانون شدن مصوبه سنجش و پذیرش دانشجو و تعیین وزرای علوم و بهداشت دولت یازدهم، نخستین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تعیین روسای دو دانشگاه برتر علوم و بهداشت به منظور عضویت در این شورا، اظهار داشت: تعیین روسای این دو دانشگاه بر عهده وزرای علوم و بهداشت دولت یازدهم گذاشته شد.

به گزارش مهر، هم اکنون رئیس دانشگاه آزاد، وزرای علوم و بهداشت، یک نماینده مجلس، روسای سازمان سنجش آموزش کشور و سازمان آموزش پزشکی عضو شورای سنجش و پذیرش دانشجو هستند و لازم است دو تن از روسای 10 دانشگاه برتر وزارتخانه های علوم و بهداشت نیز بدون داشتن حق رای، به عضویت این شورا در آیند.

کلمات کلیدی: طرح سنجش و پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو، وظیفه وزرای علوم و بهداشت، شورای سنجش و پذیرش دانشجو، چگونگی پذیرش دانشجو

آمار بازدید: 352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image