ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ترسیم نقشه راه دانشگاهها در پیشگیری از اعتیاد (20 مرداد 92)

ترسیم نقشه راه دانشگاهها در پیشگیری از اعتیاد (20 مرداد 92)

مدیر کل فرهنگی وزارت علوم، گفت: تفاهم نامه ای با محتواي پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها ميان معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و معاونت كاهش تقاضا و توسعه مشاركت هاي مردمي ستاد مبارزه با مواد مخدر با بودجه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال منعقد شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل دارا با اعلام این خبر، افزود: يكي از مفاد مهم اين تفاهم نامه برگزاري كارگاه هاي آموزشي است که مقرر شد همانند سنوات گذشته ذيل طرح فرهنگ، پويايي و سلامت توسط معاونت هاي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ها برگزار شود.

وی تاکید کرد: اين كارگاه هاي آموزشي ويژه دانشجويان ورودي جديد است كه محتواي آن با رويكرد آگاهي بخشي در خصوص سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها و آسيب هاي اين پديده شوم تنظيم شده و پيش بيني مي شود حداكثر تا نيمه شهريور ماه سال جاري فاز اول ابلاغ اعتبار اين طرح براي اجرا در مهرماه به دانشگاه ها پرداخت شود.

نماينده وزير علوم در ستاد مبارزه با مواد مخدر، افزود: در تلاش هستيم براي شركت كنندگان در اين كارگاه ها بسته آموزشي و فرهنگي متناسب توليد و به دانشگاه ها ارسال شود كه اين بسته آموزشي در قالب هاي بروشور، كتابچه و لوح فشرده هم اكنون در مرحله توليد است.

وی خاطر نشان کرد: جهت ترسيم نقشه راه دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي در حوزه پيشگيري از اعتياد برش دانشگاهي سند جامع پيشگيري اوليه از اعتياد را با همكاري ستاد مبارزه با مواد مخدر و دفتر مشاوره وزارت علوم در دست تدوين است كه ابتداي نيم سال تحصيلي سال جاري به دانشگاه ها ابلاغ مي شود.

به گفته مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، طرح فرهنگ، پویایی و سلامت توسط معاونت هاي فرهنگي و اجتماعی دانشگاه با تعامل و همكاري دفاتر مشاوره، تربيت بدني، دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و اعضاي هيات علمي در دانشگاه ها اجرا می شود

کلمات کلیدی: پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از اعتیاد در دانشگاهها، ترسیم نقشه راه دانشگاهها، رگزاري كارگاه هاي آموزشي، اعتیاد

آمار بازدید: 333 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image