ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آخرین وضعیت بودجه دانشگاه پزشکی ایران/ اتفاق نظر بر استقلال دانشگاه (29 مرداد 92)

آخرین وضعیت بودجه دانشگاه پزشکی ایران/ اتفاق نظر بر استقلال دانشگاه (29 مرداد 92)

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران پس از احیای دوباره، مسیرهای قانونی خود را طی کرده است اما در انتظار مشخص شدن نحوه تخصیص بودجه به دانشگاه هستیم.


دکتر غلامرضا شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آنچه مشخص است این است که بودجه دانشگاه علوم پزشکی ایران معلوم و منفک است اما آیا این بودجه با یک ردیف مستقل داده می شود و یا در قالب بودجه دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی تخصیص می یابد مشخص نیست که در روزهای آینده معلوم می شود و دولت باید آن را مشخص کند.

وی یادآور شد: با توجه به حضور وزیر جدید بهداشت، درصدد هستیم که جلسه ای با وزیر داشته باشیم که این موضوع را با وی درمیان بگذاریم.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: ضمن اینکه اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است، به هر حال دانشگاه علوم پزشکی ایران، امور جاری دارد، بخش های آموزش، پژوهش، کارمندی، اعضای هیات علمی، خرج های روزمره، هزینه های نگهداری ساختمان ها و ... دارد که بودجه این امور پیش از این در جایی دیده شده بود که بیشتر در قالب بودجه دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهیدبهشتی بوده است.

وی یادآور شد: البته پیش از این هم مواردی بوده است که یک دانشگاه، یک مرکز تحقیقاتی یا یک سازمان بدون ردیف مستقل بودجه و تنها با تعیین محل اعتبار قانونی توانسته به فعالیت خود ادامه دهد.

شاه حسینی افزود: به هر حال به نظر می رسد که همگان بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران مستقل باشد اتفاق نظر دارند البته این پروسه قانونی معارضاتی هم دارد اما ما در شرایط غیر معمول انتخابات در کشور این اتفاقات را پشت سر گذاشتیم.

کلمات کلیدی: بودجه دانشگاه پزشکی ایران، وضعیت بودجه دانشگاه پزشکی ایران، دانشگاه پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی ایران، استقلال دانشگاه علوم پزشکی ایران

آمار بازدید: 268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image