ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی بحران کمبود امکانات تحصیلی در آلمان (3 شهریور 92)

بحران کمبود امکانات تحصیلی در آلمان (3 شهریور 92)

در شرایطی که دانشگاه‌های آلمان خود را آماده پذیرش شمار زیادی از دانشجویان تازه وارد می‌کنند، اداره خدمات رفاه دانشجویی آلمان (DSW) هشدار‌ داد که ادامه تحصیل در این کشور به دلیل کمبود امکانات تحصیلی و رفاهی بسیار سخت شده است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنا بر اعلام اداره خدمات رفاه دانشجویی آلمان این دشواری‌های روز‌افزون شامل ازدحام بیش از اندازه دانشجویان در کلاس‌های درس، کمبود امکانات خوابگاهی و اسکان و تاثیرات ناشی از اصلاحات در نظام آموزشی «بولونیا» می‌شوند.



«دیتر تیمرمن»، رییس‌ اداره خدمات رفاه دانشجویی آلمان و کارشناس آموزشی دراین‌باره گفت: دانشجویانی که در حال حاضر تحصیلات خود را آغاز می‌کنند نسبت به نسل گذشته در شرایط بدتری قرار دارند.



وی تاکید کرد: کلاس‌ها بسیار شلوع شده‌اند و تعداد کلاس‌ها برای تعداد دانشجویان فعلی کافی نیست به طوری که حتی در برخی دانشگاه‌ها دانشجویان هنوز در راه‌پله‌ها می‌نشینند.



ادارات خدمات رفاهی دانشجویان آلمان مسئول تامین امکانات اسکان و نگهداری از دانشجویان هستند و از وخامت اوضاع در بازار تهیه مسکن برای دانشجویان به شدت ابراز نگرانی کرده‌اند.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلد نیوز، از آنجا که در آلمان خوابگاه دانشجویی به تعداد کافی وجود نداشته و هزینه‌های اجاره خوابگاه‌های خصوصی نیز روز به روز در حال افزایش است، بسیاری از دانشجویان حتی تا پیش از اطمینان از پذیرفته شدن در دانشگاه، اقدام به تهیه آپارتمان‌های ارزان قیمت می‌کنند.

کلمات کلیدی: امکانات تحصیلی در آلمان، وضعیت امکانات تحصیلی در آلمان، تحصیل در آلمان، دانشگاههای آلمان، اداره خدمات رفاه دانشجویی آلمان

آمار بازدید: 347 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image