ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آموزش تولید و اشتغال محور در دستورکار دانشگاه فنی و حرفه‌ای (6 شهریور 92)

آموزش تولید و اشتغال محور در دستورکار دانشگاه فنی و حرفه‌ای (6 شهریور 92)

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای از آغاز بیست و پنجمین المپیاد ورزشی پسران دانشکده و آموزشکده‌های سراسر کشور خبر داد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رضایی با اشاره به ضرورت وجود نگاه فرهنگی در رسیدن به اهداف دانشگاه فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: برقراری عدالت آموزشی بین دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها، توسعه آموزش عالی و ایجاد فرصت‌های برابر آموزش‌های رایگان و همسطح در دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها یک حرکت فرهنگی با ارزش است.



وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاهی متفاوت از سایر دانشگاه‌ها است که ماموریت و رسالت تربیت تکنیسین‌های متخصص و ماهر در صنعت، بخش خصوصی و نیازهای کشور دارد و مبارزه با پدیده مدرک گرایی، استفاده درست از سال‌های جوانی دانشجو در مدت تحصیل و از بین بردن دغدغه دانشجو برای اشتغال پس از فراغت از تحصیل، از مزیت‌های این دانشگاه است.



رضایی با بیان اینکه ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای تعمیق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، طرح آموزش تولید و اشتغال محور را در دستورکار خود قرار داده‌ایم، گفت: به این ترتیب هر دانشجو می‌تواند همزمان با تحصیل و آموزش در رشته خود با استفاده از امکانات، فضاها و کارگاه‌ها،‌ کار و درآمد داشته باشد و امید است آموزش همراه با اشتغال برای همه‌ رشته‌های این دانشگاه محقق شود.



سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای ابراز امیدواری کرد که دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان نمادی از دانشگاه کارآفرین و نسل سوم با رویکرد جدید در رفع مشکل اشغال و دغدغه‌های جوانان موفق باشد و اظهار کرد: نظام تربیت بدنی اسلامی،‌ علاوه بر جسم، به ابعاد علمی، اخلاقی، روحی و عاطفی انسان توجه داشته و تقویت و تربیت جسم را همپای خودسازی و اخلاق، معرفی می‌کند.

کلمات کلیدی: آموزش، تولید و اشتغال محور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آغاز بیست و پنجمین المپیاد ورزشی پسران دانشکده و آموزشکده‌های سراسر کشور، اهداف دانشگاه فنی و حرفه‌ای

آمار بازدید: 312 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image