ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تشکیل کارگروه کارآفرینی در دانشکده فنی ساری (6 شهریور 92)

تشکیل کارگروه کارآفرینی در دانشکده فنی ساری (6 شهریور 92)

رئیس دانشکده فنی امام محمد باقر ساری از تشکیل کارگروه کارآفرینی در دانشکده فنی در این واحد دانشگاهی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ناصر صداقتی‌پور ظهر امروز در جلسه افتتاحیه کارگروه کارآفرینی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه نسل سوم و کارآفرین به آموزش‌های علمی و عملی دانشجویان و ارتقای سطح کیفی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌پردازد.

وی گفت: در این راستا توجه به تولیدات داخلی با عنایت به نقش دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای باید مدنظر قرار گیرد که این مهم در درجه اول برای برآورده ساختن نیازهای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و سپس سازمان‌ها و نهادهای مختلف است.

رئیس دانشکده فنی ساری گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاه کارآفرین محسوب می‌شود و هدف اصلی از کارآفرینی ایجاد کسب و کار جدید است و تشخیص فرصت، نخستین گام در فرآیند کسب و کار جدید است البته دانشگاه فنی و حرفه‌ای این امر مهم را تشخیص داده و اقدام به تشکیل کمیته‌های کارآفرینی کرده است.

صداقتی‌پور افزود: هدف از تشکیل کارگروه کارآفرینی بستر سازی برای اجرایی شدن فرآیند کارآفرینی در دانشکده‌ها و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و استفاده بهینه از نیروی انسانی متخصص و کاردان در دانشکده‌ها است.

وی گفت: با اجرای این طرح سطح مهارت‌های فنی با توجه به آموزش‌های علمی و عملی ارتقا خواهد یافت و پژوهش‌های کاربردی همراه با تولید در دانشکده‌ها شکل خواهد گرفت و همچنین با استفاده از توان بالا و ظرفیت‌های بالقوه در دانشکده‌ها قیمت تمام شده محصولات تولیدی مناسب‌تر خواهد بود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تقویت روحیه مشارکت جمعی در امر فعالیت تولیدی دانشجویان و اساتید دانشکده، ایجاد و حفظ اعتماد به نفس در بین نیروهای جوان و پویا کردن فضای تولید در درون دانشکده‌ها از دیگر اهداف ایجاد کار گروه کارآفرینی است که در نهایت به خلق حماسه‌ای دیگر در زمینه اقتصادی منجر خواهد شد.

کلمات کلیدی: کارگروه کارآفرینی، دانشکده فنی ساری، دانشکده فنی امام محمد باقر ساری، اخبار جدید دانشکده فنی امام محمد باقر ساری، دانشکده فنی

آمار بازدید: 359 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image