ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آشنایی دانشجویان با آخرین وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر (6 شهریور 92)

آشنایی دانشجویان با آخرین وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر (6 شهریور 92)

امروز تالار ثامن ‌الحجج(ع) نیروگاه اتمی بوشهر میزبان همایشی با عنوان «آشنایی دانشجویان استان بوشهر با برنامه‌های توسعه‌ نیروگاه‌های هسته‌ای در کشور و وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر» بود.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این همایش که امروز با حضور و استقبال گسترده‌ دانشجویان بوشهری و در راستای تعامل هرچه بیشتر و سازنده‌تر با دانشجویان بومی استان و استفاده بهینه از توان و پتانسیل این قشر تحصیل‌کرده برگزار شد، ابتدا دکتر محمد احمدیان معاون سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت تولید و توسعه‌ انرژی اتمی با ارایه سخنانی مبسوط بر نقش ویژه‌ انرژی هسته‌ای در دنیای امروز و روند روبه رشد آن در آینده تأکید کرد و لزوم توسعه‌ این انرژی پاک در آینده‌کشور را بااهمیت و ضروری دانست.

مهران ضیا شیخ‌ الاسلامی معاون فنی شرکت تولید و توسعه در سخنانی، مباحثی همچون تاریخچه‌ نیروگاه‌های هسته‌ای، وضعیت نیروگاه‌های هسته‌ای در جهان، ایمنی نیروگاه‌های هسته‌ای، نسل جدید رآکتورها و... را از نظر گذراند.

در ادامه محمود جعفری مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تشریح روند ساخت نخستین نیروگاه اتمی کشور، قابلیت‌های این نیروگاه را از جنبه‌ها و زوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با تعامل سازنده و مستمر، از پتانسیل نیروهای کارآمد بومی استان در ساخت و راه‌اندازی نیروگاه‌های آینده بیش از پیش استفاده شود.

حسین درخشنده رئیس نیروگاه اتمی بوشهر از دیگر سخنرانان این جلسه بود که وی نیز با سخنان فنی و تخصصی خود، بیش از پیش به معرفی این نیروگاه به دانشجویان پرداخت تا در این همایش، جوانان آینده‌ساز میهن اسلامی به شناخت نسبتاً کاملی از روند فعالیت این مجتمع صنعتی ملّی دست یابند.

کلمات کلیدی: آشنایی دانشجویان، آخرین وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر، نیروگاه اتمی بوشهر، دانشجویان استان بوشهر، برنامه‌های توسعه‌ نیروگاه‌های هسته‌ای، وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر

آمار بازدید: 418 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image