ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار قابلیت اجرای ۸۰ درصد دروس بازنگری‌شده از مهرماه (6 شهریور 92)

قابلیت اجرای ۸۰ درصد دروس بازنگری‌شده از مهرماه (6 شهریور 92)

مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی گفت: حدود ۷ هزار سرفصل شامل ۳۰۰ برنامه از مهرماه سال جاری آماده اجرا در دانشگاه‌هاست. از این تعداد حدود ۸۰ درصد به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و اجرا شدن آنها قطعی است.


سعید قدیمی مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: حدود 7 هزار سرفصل شامل 300 برنامه از مهرماه سال جاری آماده اجرا شدن در دانشگاه‌هاست. از این تعداد حدود 80 درصد به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه 300 برنامه مذکور شامل سه دسته می‌شود، خاطرنشان کرد: دسته اول برنامه‌های جدیدی است که در دفترچه سازمان سنجش با همین عنوان‌های جدید ثبت شده‌اند و طبیعتا از اول مهرماه لازم‌الاجرا هستند.

قدیمی افزود: دسته دوم برنامه‌هایی هستند که در بازنگری‌ها عنوان آنها تغییر نکرده و با همان عنوان قدیم دانشجو می‌پذیرند. این دسته از برنامه‌ها باید با محتوای جدید که قبلا به دانشگاه ها ابلاغ شده برنامه‌های خود را پیش ببرند.

مدیر کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی در توضیح دسته سوم دروس بازنگری شده گفت:دسته سوم برنامه‌هایی هستند که عنوان آنها تغییر کرده و سازمان سنجش در دفتر‌چه‌ها با عنوان قدیمی دانشجویان را پذیرش می‌کند.

قدیمی تاکید کرد: در مورد دسته سوم این اختیار را به دانشگاه‌ها دادیم که با همان عنوان‌های قدیم یا جدید برنامه‌ها را پیش ببرند چرا که این برنامه‌ها مشکلات حقوقی ایجاد می‌کرد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت دانشجویان درباره شرایط پذیرش دانشجویان بر اساس دروس بازنگری شده در دسته سوم تصریح کرد:اگر دانشگاه دانشجو را با برنامه و عنوان قدیم بگیرد طبق قانون دانشجو باید با همان عنوان پذیرفته شده از دانشگاه خارج شود.

کلمات کلیدی: دروس بازنگری‌شده، بازنگری دروس، دروس، دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی، بازنگری

آمار بازدید: 297 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image