ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری برای طلاب خواهر در فصل تابستان (8 شهریور 92)

برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری برای طلاب خواهر در فصل تابستان (8 شهریور 92)

مدیر آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران از تحصیل 241 نفر در نیمسال تابستانی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صبایی با اشاره به فعالیت مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران در فصل تابستان گفت: در این فصل، طلاب مشغول به تحصیل در سطح سه (کارشناسی ارشد) در گروه‌های مختلف آموزشی شامل فقه، اصول، کلام، تفسیر، ادبیات عرب، تاریخ ، زبان انگلیسی و مهارت‌های علمی، در امتحانات دروس تخصصی در دو رشته فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآنی شرکت کردند.

وی گفت: در فصل تابستان 118 طلبه خواهر در رشته فقه و اصول و 123 نفر در رشته تفسیر و علوم قرآنی به شیوه آموزش غیرحضوری مشغول به تحصیل بوده‌اند.

صبایی اضافه کرد: در حال حاضر به جز رشته‌های فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآنی، رشته تاریخ اسلام نیز در مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت طلاب مشغول به تحصیل در مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: طلاب سطح دو که شیوه تحصیل نیمه‌حضوری و طلاب سطح سه که شیوه تحصیل غیرحضوری را انتخاب کرده‌اند، تحصیل خود را در این مرکز پیگیری می کنند.

مدیر آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در سال تحصیلی 92-91 حدود 22 هزار و 500 نمره (شامل نمرات کتبی، فعالیت کلاسی، تحقیق و شفاهی ) طلاب سطح سه در گرایش‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، تاریخ اسلام و تربیت مدرس (رشته‌های فلسفه اسلامی و ادبیات عرب) به ثبت رسیده است.

وی رسیدگی به حدود هزار و 800 درخواست تجدید نظر در نمرات فعالیت کلاسی و تحقیق از سوی طلاب سطح سه، در گرایش‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، تاریخ اسلام و تربیت مدرس (رشته‌های فلسفه اسلامی و ادبیات عرب) و اعمال نمره مجدد را از دیگر فعالیت‌های این مرکز در فصل تابستان برشمرد.

صبائی اظهار داشت: در فصل تابستان 22 امتحان ویژه دروس مقطع سطح سه از سوی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش مهر، امتحانات دروس طلابی که در مقطع سطح دو (کارشناسی) و به شیوه نیمه‌حضوری مشغول به تحصیل هستند و در نیمسال تابستان شرکت کرده اند توسط مدارس علمیه برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: دوره آموزشی غیرحضوری برای طلاب خواهر، دوره آموزشی غیرحضوری، طلاب خواهر، امتحانات دروس طلاب، آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران، آموزش‌های غیرحضوری، حوزه‌های علمیه خواهران

آمار بازدید: 373 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image