ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار موافقت اصولی یک ساله برای راه‌اندازی «منطقه ویژه علم و فناوری» در بوشهر (8 شهریور 92)

موافقت اصولی یک ساله برای راه‌اندازی «منطقه ویژه علم و فناوری» در بوشهر (8 شهریور 92)

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از موافقت اصولی یک ساله شورای عتف برای راه‌اندازی «منطقه ویژه علم و فناوری» در بوشهر خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد مهدی نژادنوری معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در حاشیه شورای عتف وزارت علوم در جمع خبرنگاران گفت: با موافقت شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، موافقت اصولی یک ساله برای راه‌اندازی منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر صادر شد.

وی افزود: همچنین طرح تولید انرژی‌های نو از میکرو آلکا (جلبک‌های دارای خاصیت دارویی و بهداشتی) و تولید مواد بهداشتی و غذایی از میکروآلکا نیز در این جلسه بررسی شد که در صورت تصویب شورای عتف، در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

به گفته مهدی نژاد، مطالعات این طرح در وزارتخانه‌های نفت و صنعت و معدن در حال انجام است و این طرح در بخش طراحی پیشرفت خوبی داشته به طوریکه آماده اجرا در جزیره عباسک است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم اظهار داشت: یک شرکت خصوصی نیز برای سرمایه گذاری در این طرح داوطلب شده است که این مسئله موفقیت بسیار بزرگی در جذب بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: امیدواریم از اعتبارات طرح‌های کلان در این بخش نیز استفاده کنیم.

کلمات کلیدی: منطقه ویژه علم و فناوری، راه اندازی منطقه ویژه علم و فناوری، علم و فناوری، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، بوشهر

آمار بازدید: 303 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image