ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی پذیرش دانشجوی زیست فناوری پزشکی از مهرماه در دانشکده پیراپزشکی لنگرود (9 شهریور 92)

پذیرش دانشجوی زیست فناوری پزشکی از مهرماه در دانشکده پیراپزشکی لنگرود (9 شهریور 92)

‌رییس دانشکده‏‌ پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شهرستان لنگرود از اخذ مجوز راه‏‌اندازی رشته زیست فناوری پزشکی (بیوتکنولوژی پزشکی) و پذیرش دانشجو در این رشته خبر داد.



دکتر ایرج نیکوکار در گفت‏‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، با بیان اینکه دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شهرستان لنگرود تنها مجموعه آموزشی دولتی وابسته به دانشگاه علوم‏ پزشکی گیلان در خارج از استان است، اظهارکرد: افق پیش‏روی ما ارتقای تحصیلات تکمیلی و همچنین اخذ مجوز از وزارت بهداشت در رشته‏‌های کارشناسی ارشد است که در حال حاضر اخذ مجوز رشته کارشناسی ارشد پرستاری سالمندان را در دستور کار داریم.


وی افزود: با توجه به اینکه استان گیلان بالاترین رتبه سالمندی را دارد می‏‌توانیم با تربیت نیروهای آموزش دیده و متخصص سطح خدمات‏ دهی به سالمندان را از لحاظ کیفی و کمی ارتقا داده و همچنین شرایط برای ایجاد اشتغال فارغ‏‌التحصیل این رشته فراهم کنیم.


نیکوکار از احداث سالن ورزشی سرپوشیده استاندارد به مساحت یک هزار و 152 مترمربع خبر داد و گفت: کار ساخت این سالن ورزشی از آبان سال 91 آغاز شده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی 50 درصدی دارد.


به گزارش ایسنا، دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی با تعداد ببش از 1000 دانشجو در شش رشته کارشناسی و چهار رشته کاردانی به کارشناسی در حال فعالیت است.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی زیست فناوری پزشکی، پذیرش دانشجو، زیست فناوری پزشکی، زیست، فناوری، پزشکی، دانشکده پیراپزشکی لنگرود، پذیرش دانشجو در دانشکده پیراپزشکی لنگرود، بیوتکنولوژی پزشکی

آمار بازدید: 903 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image