ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو مهرماه برگزار می‌شود (11 شهریور 92)

جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو مهرماه برگزار می‌شود (11 شهریور 92)

جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو از ۱۳ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های ‏بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و تا ۱۷ مهر نیز ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو از 13 مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های ‏بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تا 17 مهر نیز ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام برای حضور در ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری ‏نانو از 8 خرداد ماه 92 آغاز شده و تا 31 تیرماه نیز ادامه داشت.

بنابراین گزارش، جشنواره فناوری نانو امسال پس از مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو (‏International Forum ‎on Nanotechnology Economy 2013‎‏ ) درتهران برگزار می‌شود.‏

نمایشگاه فناوری نانو که به صورت سالیانه توسط ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود، بزرگترین و معتبرترین ‏نمایشگاه داخلی در حوزه فناوری نانو و دومین نمایشگاه فناوری نانوی آسیا به شمار می‌رود.

کلمات کلیدی: جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، جشنواره نانو، نمایشگاه فناوری نانو، فناوری نانو، نانو، ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری ‏نانو، حوزه فناوری نانو، دومین نمایشگاه فناوری نانوی آسیا

آمار بازدید: 785 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image