ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ثبت بیش از 2 هزار محصول دانش بنیان در شبکه فن بازار (12شهریور 92)

ثبت بیش از 2 هزار محصول دانش بنیان در شبکه فن بازار (12شهریور 92)

مدیر شبکه فن بازار ملی جمهوری اسلامی ایران از ثبت بیش از 2 هزار محصول دانش بنیان در بانک تخصصی این شبکه خبر داد و گفت: به منظور توسعه همکاری‌ها اقدام به راه اندازی و توسعه شبکه همکاران بین المللی فن بازار شد.


به گزارش خبرنگار مهر مهندس احمدرضا اعلایی در مراسم امضای فاز اول بهره برداری از فن بازارهای منطقه‌ای فن بازارها را محلی برای عرضه و تقاضای فناوری توسط شرکت‌های داخلی و خارجی دانست و افزود: فن بازارها عامل تسهیل کننده است که با هدایت فرآیند تجاری سازی طرح‌های مختلف آنها را به سمت نیازهای جامعه، منابع مورد نیاز را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

مدیر شبکه فن بازار ملی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی قن بازار را در کشور در سال 81 دانست و اظهار داشت: مطالعات بسیاری برای بومی سازی فن بازارها صورت گرفت و بر اساس آن فن بازار جمهوری اسلامی ایران در پارک علم و فناوری پردیس راه اندازی شد.

وی توسعه بانک‌های اطلاعاتی، ایجاد فن بازارهای منطقه‌ای و دانشگاهی را از برنامه‌های این فن بازار ذکر کرد و یادآور شد: به منظور توسعه همکاری‌ها اقدام به راه اندازی و توسعه شبکه همکاران بین المللی فن بازار شد.

اعلایی با اشاره به جزئیات بانک‌اطلاعات تخصصی فن بازار، خاطر نشان کرد: در حال حاضر در این بانک 1 هزار و 50 محصول ثبت شده است. علاوه بر این 460 متخصص و 230 تقاضای سرمایه گذاری در این بانک به ثبت رسیده است.

وی، ایجاد فن بازارهای منطقه‌ای را در راستای تامین نیازهای هر استان را از برنامه‌های دیگر فن بازار جمهوری اسلامی نام برد و یادآور شد: با امضای 6 قرار داد اجرایی فاز اول راه اندازی فن بازارهای منطقه‌ای کلید می‌خورد.

مدیر شبکه فن بازار ملی جمهوری اسلامی ایران از ایجاد بانک‌های اطلاعاتی فناوری و محصولات دانش بنیان را از اقدامات این فن بازارهای منطقه‌ای ذکرکرد و گفت:ایجاد فرصا توسعه استان از طریق صادرات فناوری و ارائه فرصت به شرکت‌های صنعتی وواحدهای تابعه از جمله خدمات این فن بازارها است.

کلمات کلیدی: محصول دانش بنیان، شبکه فن بازار، شبکه همکاران بین المللی فن بازار، ایجاد فن بازارهای منطقه‌ای و دانشگاهی، فن بازار

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image