ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار انسجام و توسعه فعالیتهای وزارت علوم در حوزه خیرین (12 شهریور 92)

انسجام و توسعه فعالیتهای وزارت علوم در حوزه خیرین (12 شهریور 92)

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیرین وزارت علوم بر ادامه سیاستها و توسعه فعالیتهای وزارت علوم در حوزه خیرین با انسجام، برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر دکتر محمد حسین امید، با اشاره به نقش بی بدیل و خدشه ناپذیر خیرین در آموزش عالی، کمک و حمایت آنها را زمینه ساز رشد و توسعه زیرساختهای دانشگاهها و به تبع آن پیشرفت علمی کشور دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون اقدامات مثبت و ماندگاری توسط خیرین در دانشگاههای مختلف کشور صورت گرفته است، خواستار مشارکت و همراهی بیش از پیش خیرین در عرصه آموزش عالی کشور شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و اقداماتی که در کمیته خیرین وزارت علوم انجام خواهد شد، در آینده شاهد رشد بیشتر مشارکتهای خیرین و واقفین باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که حضور خیرین و واقفین در دانشگاههای پیشتاز دنیا دارای آثار فراوان بوده است، یکی از اولویتهای اساسی وزارت علوم را ایجاد بستر مناسب برای حضور بیشتر خیرین و واقفین در عرصه آموزش عالی کشور می دانیم.

کلمات کلیدی: فعالیتهای وزارت علوم، انسجام فعالیتهای وزارت علوم، توسعه فعالیتهای وزارت علوم، کمیته خیرین وزارت علوم، وزارت علوم

آمار بازدید: 208 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image