ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار بازگشت روسای 2 دانشگاه علامه و صنعتی اصفهان در صورت تصویب طرح حدود اختیارات سرپرستان (12 شهریور 92)

بازگشت روسای 2 دانشگاه علامه و صنعتی اصفهان در صورت تصویب طرح حدود اختیارات سرپرستان (12 شهریور 92)

طراح طرح تعیین حدود اختیارات سرپرست وزارتخانه ها در مجلس گفت: درصورتی که طرح یک فوریت حدود اختیارات سرپرست وزارتخانه ها رای بیاورد روسای دانشگاه علامه و صنعتی اصفهان نیز برسرکار خود باز خواهند گشت.


دکتر احمد آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصویب یک فوریت بررسی طرح تعیین حدود اختیارات سرپرست وزارتخانه ها گفت: در صورت رای آوردن، رعایت این طرح در مدتی که دولت روی کار باشد الزامی است.

وی هدف ارایه این طرح را جلوگیری از تصمیمات شتاب زده عنوان کرد و افزود: وقتی فردی سه ماه سرپرست است باید کارهای روزمره و اجرایی مردم را انجام دهد تا کاری روی زمین نماند نه اینکه عزل و نصب کند و تغییر ساختار بدهد، باید کاری هم برای وزیر منتخب بگذارد.

طراح طرح تعیین حدود اختیارات سرپرست وزارتخانه ها در مجلس افزود: براساس این طرح عزل و نصب و کارهای ساختاری و تغییرات اجرایی تا زمانی که سرپرست فعال است، ممنوع می شود.

وی افزود: چون مجلس نمی تواند بر سرپرست نظارت داشته و باید برای هر مساله ای سراغ رئیس دولت برود و ما نمی خواهیم بین مجلس و دولت تنش به وجود آید ذهن دولت برهم ریزد برای همین این طرح را مطرح کردیم .

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: باید تفاوتی بین وزیر و سرپرست وجود داشته باشد اگر این طرح رای آورد و تبدیل به قانون شد، از 20 مرداد 92 به بعد تمام تغییراتی که در وزارت خانه ها توسط سرپرست ها رخ داده به حالت قبلی خود باز می گردد.

وی افزود: این فعالیت هایی که توسط سرپرست انجام می شود شائبه کار سیاسی را به وجود می آورد بنابراین سرپرست تعدادی افراد را گزینش کرده و می چیند و وزیر وقتی مستقر شد با یک کار انجام شده مواجه می شود و تغییری ایجاد نمی کند ولی درصورتی که این قانون رای بیاورد همه تغییرات انجام شده به حالت اولیه باز می گردد.

آریایی نژاد درباره وضعیت روسای دانشگاههای علامه و صنعتی اصفهان هم گفت: درصورتی که این طرح رای بیاورد روسای مذکور نیز برسرکار خود باز خواهند گشت.

کلمات کلیدی: دانشگاه علامه، دانشگاه صنعتی اصفهان، تصویب طرح حدود اختیارات سرپرستان، حدود اختیارات سرپرست وزارتخانه ها، روسای دانشگاه علامه و صنعتی اصفهان، مجلس

آمار بازدید: 268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image