ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی فردا برگزار می‌شود/جدول زمانبندی آزمون (13 شهریور 92)

آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی فردا برگزار می‌شود/جدول زمانبندی آزمون (13 شهریور 92)

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری شصتمین دوره دانشنامه رشته‌های تخصصی و بیست‌وهفتمین دوره دانشنامه فوق تخصصی بالینی پزشکی در روز پنجشنبه 14 شهریور ماه، گفت: داوطلبان برای دریافت کارت آزمون تا امشب مهلت دارند.



بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت توزیع کارت آزمون دانشنامه رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی تا امشب از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: این آزمون در کلیه رشته‌ها ساعت 9 صبح فردا پنجشنبه 14 شهریور 92 در با رقابت 2627 داوطلب در آزمون دانشنامه تخصصی و 262 نفر در آزمون دانشنامه فوق تخصصی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.


وی با اشاره ویژگی این دوره از آزمون نسبت به دوره‌های قبل، اظهارکرد: در این دوره بر خلاف گذشته طراحی سوالات دوره‌های تخصص و فوق تخصص در 52 گروه انجام شده است و بر خلاف سال‌های گذشته که مشارکت اساتید کم بود، امسال به دلیل اینکه هر استاد فقط می‌توانست در یک بورد شرکت کند حدود 650 نفر در گروه‌های بورد مشارکت وجود داشت.


وی با اشاره به انتشار کلید سوالات از ساعت 14 فردا پنجشنبه، پس از برگزاری آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، گفت: به هر گونه اعتراض به سوال در زمان برگزاری آزمون پاسخ داده نخواهد شد، بنابراین داوطلبان می‌توانند پس از برگزاری آزمون اعتراضات خود را از ساعت 14 تا 18 بعد از ظهر روز پنج شنبه 14 شهریور و از ساعت 9 تا 23 روز جمعه 15 شهریور از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش ارسال کنند.


به گفته عین‌اللهی نتایج آزمون کتبی تمامی رشته‌ها از ساعت 23 روز شنبه 16 شهریور در سایت اعلام خواهد شد و آزمون شفاهی در روزهای 17،16 و 18 شهریور ماه برگزار می‌شود.


وی همچنین اظهارکرد: اعلام نتایج نهایی آزمون ساعت 23 روز دوشنبه مورخ 18 شهریور از طریق سایت مرکز سنجش قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی: آزمون دانشنامه تخصصی، آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی، دانشنامه، فوق تخصصی، پزشکی، جدول زمانبندی آزمون دانشنامه

آمار بازدید: 368 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image