ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اختصاص 40ميليارد ريال اعتبار جهت حمايت از انجمن‌هاي علمي (16 شهریور 92)

اختصاص 40ميليارد ريال اعتبار جهت حمايت از انجمن‌هاي علمي (16 شهریور 92)

معاون فرهنگی اجتماعي وزارت علوم، گفت: بيش از 40 ميليارد ريال به منظور حمايت از فعاليت‌هاي انجمن‌هاي علمي دانشجويان تخصيص داده شده كه به دانشگاه‌ها پرداخت و به برخي ديگر تا اول مهر ماه پرداخت خواهد شد.به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا خواجه سروی ادامه داد: طي تفاهم‌نامه‌اي كه با معاونت علمي و پژوهشي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري امضا شد، مبلغ 40 میلیاد و 340 میلیون تومان به منظور حمايت مالي هدفمند از فعاليت‌هاي 3066 انجمن علمي دانشجويي فعال در 92 دانشگاه و مركز آموزش عالي تخصيص داده شد.


وي گفت: تخصيص مبلغ حمايتي به دانشگاه‌ها بر اساس ميزان عملكرد و فعاليت‌ها دانشگاه‌ها در حوزه مربوطه بوده و با رتبه‌بندي دانشگاه‌ها در 5 سطح به همان ميزان از آن‌ها حمايت شده است.

معاون فرهنگي اجتماعي وزارت علوم با تشكر از حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، اظهار داشت: در چند سال اخير، معاونت علمي و پژوهشي علمي و فناوري رياست جمهوري حمايت‌هاي مالي مطلوب و هدفمندي از انجمن‌هاي علمي دانشجويي داشته كه قطعاً در افزايش فعاليت انجمن‌هاي علمي دانشجويي تاثيرگذار بوده است.

کلمات کلیدی: حمايت از انجمن‌هاي علمي، انجمن‌هاي علمي، انجمن‌هاي علمي دانشجويان، مبلغ حمايتي به دانشگاه‌ها، معاونت علمي و پژوهشي علمي و فناوري رياست جمهوري

آمار بازدید: 173 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image