ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره قرآنی علمی کاربردی (مرداد 91)

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره قرآنی علمی کاربردی (مرداد 91)

اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله کشوری بخش شفاهی هشتمین جشنواره قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهدی فیض، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: در مرحله مقدماتی بخش شفاهی جشنواره، 247 نفر به مرحله بازبینی راه یافتند که از این تعداد، 115 نفر مجوز حضور در مرحله کشوری جشنواره را دریافت کردند.

وی ضمن اشاره به این نکته که دانشجویان راه‌یافته از 26 استان کشور هستند، افزود: برگزاری جشنواره قرآنی دانشگاه فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت(ع) فراهم می‌آورد و خوشحالیم که همچون سال‌های قبل روند روبه‌رشدی را داشته‌ایم.

فیض در ادامه اظهار داشت: دانشجویان شرکت کننده در بخش شفاهی این جشنواره در مجموع در 8 رشته شفاهی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 1، 3 ، 5 ، 10، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت پرداختند که بعد از برگزاری مرحله کشوری جشنواره در شهر سنندج که از 17 تا 20 شهریور 1391 برگزار می‌شود، برگزیدگان هر رشته، به بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآنی دانشجویان سراسر کشور راه می‌یابند.

وی در پایان افزود: بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآنی دانشجویان سراسر کشور آبان ماه 1391، به میزبانی سازمان بسیج دانشجویی در تهران برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: جشنواره قرآنی علمی کاربردی، دانشگاه علمی کاربردی، راه یافتگان مرحله کشوری جشنواره قرآنی علمی کاربردی، بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآنی دانشجویان

آمار بازدید: 680 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image