ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پرهیز از ایجاد التهاب در فضاهای دانشگاهی و لزوم رعایت اعتدال در قبال مراکز آموزشی (18 شهریور 92)

پرهیز از ایجاد التهاب در فضاهای دانشگاهی و لزوم رعایت اعتدال در قبال مراکز آموزشی (18 شهریور 92)

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر لزوم پرهیز از ایجاد التهاب در فضاهای دانشگاهی در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها تاکید کرد.


قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها گفت: با توجه به در پیش بودن اول مهرماه باید همگان به آرام بودن فضای دانشجویی و دانشگاهی کمک کنند.

وی ایجاد التهاب را سم مهلکی برای فضاهای علمی کشور دانست و افزود: مسئولان باید به این نکته دقت کنند که در ابتدای سال تحصیلی اقداماتی مانند تغییر روسای دانشگاه‌ها که امکان ایجاد التهاب در فضای دانشگاهی را دارد، دنبال نکنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد 92 تصریح کرد: مقام معظم رهبری بعد از آن حماسه به خلق حماسه اقتصادی و توجه به پیشرفت‌های علمی تاکید کردند.

جعفری اضافه کرد: امروز همگان متوجه اهمیت بحث اقتصاد در کشور هستند اما باید موارد علمی را نیز مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه دانشگاه‌ها نقش اساسی دارند.

وی آهنگ رشد علمی کشور را مناسب دانست و آرام بودن فضای علمی و محیط‌های دانشگاهی را یکی از عوامل مطلوب بودن این آهنگ توصیف کرد و گفت: اگر می‌خواهیم روند پیشرفت علمی کشورمان به صورت هدفمند و درست ادامه یابد بایستی مجموعه دانشگاهی را حمایت کرده و از ایجاد التهاب خودداری کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس، با اشاره به برخی خبرهای منتشره درباره تلاشی‌هایی برای عزل فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد، گفت: اعتدال اقتضا می‌کند که با مسائلی همچون تغییر رئیس دانشگاه آزاد به صورت منطقی برخورد شود؛ هنوز 2 سال از حکم فرهاد دانشجو باقی مانده است، به همین دلیل بهتر است اجازه دهند وی برنامه‌هایش را اجرایی کند.

وی اقدامات فرهاد دانشجو در زمان تصدی ریاست دانشگاه آزاد را مطلوب دانست و گفت: آقای دانشجو پس از ورود به دانشگاه آزاد احترام مجموعه قبلی خود را نگاه داشت؛ زمانی که فرد اینگونه رفتار می‌کند حقش نیست تحت فشار قرار بگیرد.

کلمات کلیدی: ایجاد التهاب در فضاهای دانشگاهی، لزوم رعایت اعتدال در قبال مراکز آموزشی، فضاهای دانشگاهی، مراکز آموزشی

آمار بازدید: 212 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image