ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز پرداخت وام شهریه دانشجویی از اواخر مهر ۹۲ (19 شهریور 92)

آغاز پرداخت وام شهریه دانشجویی از اواخر مهر ۹۲ (19 شهریور 92)

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: در صورت ارائه لیست تقاضای متقاضیان، وام شهریه دانشجویی از اواخر مهر و هفته نخست آبان امسال توزیع می‌شود.


محمود ملاباشی در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه‌ریزی‌های رفاهی برای دانشجویان و پرداخت وام شهریه در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: امسال پرداخت وام شهریه مانند سال گذشته انجام می‌شود.

وی پرداخت وام شهریه دانشجویی را از زمان تقاضای دانشجویان ذکر کرد و گفت: این وام از اواخر مهر امسال پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، درباره برنامه‌های رفاهی دانشجویان تصریح کرد: برنامه‌های رفاهی مانند سال گذشته به قوت خود باقی است و علاوه بر فکرهای جدیدی که دانشگاه‌ها برای تنوع غذایی ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 4.5 میلیون نفر دانشجو در سطح کشور مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: برای تمام این دانشجویان برنامه‌های رفاهی تدارک دیده شده است.

ملاباشی خاطرنشان کرد: هر دانشجویی از هر دانشگاهی طبق بودجه و امورات همان دانشگاه از امکانات رفاهی استفاده می‌کند.

به گفته وی، دانشگاه‌هایی که قدمت بیشتری داشته باشند درآمد اختصاصی دارند و از یک رفاه نسبی بیشتری برخوردارند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، متذکر شد: برای پرداخت وام تحصیلی و شهریه، اجاره بهای خوابگاه و وام تغذیه برنامه‌ریزی شده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی، با اشاره به اینکه وام شهریه دانشجویی از هفته چهارم مهر و هفته نخست آبان امسال توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند.

ملاباشی با اشاره به کمک به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که از اول مهر کمبودی وجود نداشته باشد.

کلمات کلیدی: آغاز پرداخت وام شهریه دانشجویی، زمان آغاز پرداخت وام شهریه دانشجویی، آغاز پرداخت وام دانشجویی، شهریه دانشجویی، وام شهریه دانشجویی، برنامه‌ریزی‌های رفاهی برای دانشجویان، پرداخت وام شهریه در سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 316 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image