ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی احداث ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی در کرمان (23 شهریور 92)

احداث ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی در کرمان (23 شهریور 92)

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در حال ساخت است.


رامین طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به تصویب و اخذ موافقت اصولی تاسیس دانشکده پزشکی در واحد کرمان اظهار داشت: ساخت و تکمیل ساختمان‌های مربوط به رشته‌های پزشکی در دستور کار حوزه عمرانی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: ساختمان دانشکده پزشکی شامل کلاس‌ها، سالن‌های آزمایشگاه، سالن تشریح و آناتومی و آمفی‌تئاتر با 5 هزار و 615 متر مربع و در چهار طبقه با بیش از 80 درصد پیشرفت در اولویت تکمیل قرار گرفته است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ابراز داشت: پیگیری برای راه‌اندازی رشته دندانپزشکی با توجه به ضرورت گسترش رشته‌های علوم پزشکی در واحد کرمان در دستور کار قرار گرفته و حوزه عمرانی دانشگاه در همین راستا با هماهنگی اداره کل فنی و ساختمان سازمان مرکزی اقدام به تغییر کاربری پروژه کتابخانه شماره دو به ساختمان دانشکده دندانپزشکی با بیش از 4 هزار و 972 متر مربع زیربنا کرده است.

طباطبایی توجه به رشته عمران در دانشگاه کرمان را با توجه به اساتید برجسته که در واحد کرمان مشغول تدریس هستند بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: پژوهشکده مهندسی سازه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برای تحقق اهداف پژوهشی در رشته‌های سازه، سازه‌های هیدرولیکی و زلزله اقدام به ایجاد پیشرفته‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه دینامیک سازه در جنوب شرق کشور کرده است.

وی ابراز داشت: به طوری که با خرید و نصب تجهیزات آزمایشگاه توانایی انجام اکثر آزمایش‌های استاتیکی و دینامیکی سازه‌ها، آزمایش‌های مخرب و غیرمخرب در محل را ایجاد می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: در آزمایشگاه سازه علاوه بر فراهم کردن امکانات برای ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا زمینه انجام آزمایش‌ها در قالب طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی تعریف و انجام می‌شود.

طباطبایی از پیشرفت پروژه پژوهشکده دانشگاه با عنوان مرکز تحقیقات فارماکولوژی و ژنتیک مرحوم شهابی‌نژاد با کمک خیر کرمانی ذبیح‌الله شهابی‌نژاد با یک هزار و 800 متر مربع زیربنا و همچنین کارگاه‌های دانشکده فنی و مهندسی با 2 هزار و 988 متر مربع زیربنا، ساختمان مرکز ماهان با 3 هزار متر مربع زیربنا و طرح توسعه ساختمان نگهبانی دانشگاه خبر داد.

کلمات کلیدی: دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، پزشکی، رشته‌های پزشکی

آمار بازدید: 880 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image