ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استقرار گروه جهادی دانشگاه بو علی سینا در سه روستای توابع گل تپه (23 شهریور 92)

استقرار گروه جهادی دانشگاه بو علی سینا در سه روستای توابع گل تپه (23 شهریور 92)

سرپرست گروه جهادی دانشگاه بوعلی سینا گفت: گروه جهادی دانشگاه بوعلی سینا در روستاهای توابع گل تپه مستقر شد و در ۲۰ موضوع جهادی علاوه بر کارهای عمرانی و فرهنگی به پیگیری مشکلات مردم این روستاها از مسؤولان پرداخته است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میلاد زارعی اظهارکرد: قبل از شروع اردو حدود 40 روستا توسط تیم شناسایی، مورد بررسی قرار گرفت و نهایاتا این سه روستا انتخاب شدند.



وی درباره کارهای فرهنگی انجام شده، افزود: در این مدت، جلسات قرآن، کلاس‌های آموزش احکام، پخش و نقد فیلم و فعالیت‌های ورزشی توسط برادران و کلاس‌های عروسک‌سازی، خیاطی، همسرداری و عقاید هم توسط خواهران انجام شد.



وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های خواهران، اظهارکرد: چند متخصص مامایی هم برای معاینه بانوان به منطقه آمدند که با هماهنگی‌های انجام شده برای تهیه دارو، قرار است معالجه هم انجام بگیرد.



زارعی درباره فعالیت‌های عمرانی انجام شده، افزود: ساخت سرویس بهداشتی و دیوار مدرسه قلیچ باغی مهمترین فعالیت عمرانی انجام گرفته است، البته فعالیت‌هایی برای اشتغال‌زایی و گسترش کشاورزی هم انجام شده است.


کلمات کلیدی: گروه جهادی دانشگاه بو علی سینا، گروه جهادی، دانشگاه بو علی سینا، جلسات قرآن، کلاس‌های آموزش احکام، پخش و نقد فیلم، فعالیت‌های ورزشی

آمار بازدید: 209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image