ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آریایی‌نژاد: بودجه‌ی دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران قابل تفکیک است (29 شهریور 92)

آریایی‌نژاد: بودجه‌ی دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران قابل تفکیک است (29 شهریور 92)

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: در بودجه‌بندی مربوط به دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران مشکلی به وجود نمی‌آید و مجلس هر حمایتی لازم باشد، انجام می‌دهد.


احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تصویب تفکیک دانشگاه علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی ایران توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: بودجه‌ی اختصاص پیدا کرده مربوط به این دودانشگاه قابل تفکیک است و طبق بررسی‌های بنده بودجه این دودانشگاه در جداول بودجه‌بندی جداگانه طبقه‌بندی شده‌اند.

وی ادامه داد:‌حتی اگر این بودجه‌بندی تفکیک هم نشده بود، بودجه‌ی اختصاص یافته قابل تفکیک بود چرا که تعداد دانشجویان و کارکنان هر دو دانشگاه مشخص است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که مشکلاتی که احتمالا در این شش ماه باقی‌مانده به پایان سال به وجود می‌آید قابل تحمل است، تصریح کرد:‌ در حال حاضر فضای پرامید بر هر دو دانشگاه حاکم شده است و ادغام این دو دانشگاه کاری بود که از ابتدا اشتباه انجام شده بود.

آریایی‌نژاد با تاکید بر این رویکرد حمایتی مجلس در موضوع انتزاع این دو دانشگاه، خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران همیشه معتقد بوده در رتبه‌ی اول پزشکی کشور قرار داشته و دانشگاه ایران در رده‌ی چهارم یا پنجم است، باید در آینده تلاش شود تا فضای رقابتی سالم و مثبتی میان این دو صورت بگیرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه تفکیک شده، علوم پزشکی، دانشگاه ایران، دانشگاه تهران، علوم پزشکی تهران و ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image