ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آخرین تاریخ افتتاح نمایشگاه طرح پرنیا اعلام شد/ داوری ها هنوز ادامه دارد (29 شهریور 92)

آخرین تاریخ افتتاح نمایشگاه طرح پرنیا اعلام شد/ داوری ها هنوز ادامه دارد (29 شهریور 92)

مدیر گروه زنان و خانواده در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: نمایشگاه طرح پرنیا اواسط مهر یا آبان افتتاح می شود.فاطمه بلغانی مدیر گروه زنان و خانواده در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره افتتاح نمایشگاه طرح پرنیا گفت: نمایشگاه طرح پرنیا اواسط مهر یا آبان افتتاح می شود و درحال حاضر مکان آن در دانشگاه الزهرا(س) آماده شده است.


وی ادامه داد: مدل های مورد نظر به نمایشگاه ارسال شده و داوری ها انجام شده است و درحال حاضر در انتظار ارسال تعدادی از طرح های دیگر به نمایشگاه هستیم که با رسیدن این طرح ها و داوری آنها نمایشگاه مذکور اواسط مهر یا آبان 93-92 افتتاح خواهد شد.

به گزارش مهر، اولین زمزمه های راه اندازی نمایشگاه طرح پرنیا که یک برند لباس دانشگاهی است، از مهرماه سال گذشته شنیده شد سرانجام تجهیز این نمایشگاه اواسط تیرماه سال جاری توسط سه وزاتخانه کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه الزهرا (س) به پایان رسید.

طی چند ماه گذشته مسئولان چند بار از افتتاح نمایشگاه طرح پرنیا خبر دادند که هر بار به دلیل آماده نشدن زیرساخت‌ها افتتاح این نمایشگاه به تاخیر افتاد. آخرین تاریخی که برای افتتاح نمایشگاه اعلام شده بود بعد از ماه مبارک رمضان سال جاری بود.

کلمات کلیدی: تاریخ افتتاح نمایشگاه، طرح پرنیا، نمایشگاه طرح پرنیا، پرنیا

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image