ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه شهیدچمران دوره لیسانس را به دانشگاههای جدید التاسیس واگذار می‌کند (3 مهر 92)

دانشگاه شهیدچمران دوره لیسانس را به دانشگاههای جدید التاسیس واگذار می‌کند (3 مهر 92)

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز پتانسیل این را دارد که به دانشگاه تحصیلات تکمیلی تبدیل شود برهمین اساس به مرور پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی را به دانشگاه‌های جدیدالتاسیس واگذار می کند.


دکتر حسن مروتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال حدود 2 هزار و 643 دانشجوی کارشناسی و 2 هزار و 69 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید چمران اهواز پذیرش شد.

وی ادامه داد: همان گونه که از آمارهای مذکور مشخص است تعداد پذیرفته شدگان دوره کارشناسی و دوره کارشناسی ارشد تقریبا به یک تعداد است و این نشان می دهد که دانشگاه آرام آرام به این سمت می رود که کارشناسی را ثابت نگه داشته و کارشناسی ارشد را افزایش دهد.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: در چهار سال گذشته دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد 400 دانشجو و سال های بعد از آن 900 دانشجو سپس 1500 دانشجو و امسال 2 هزار و 69 دانشجوی ارشد پذیرش کرده است درحالی که دوره کارشناسی افزایش نیافته است این آمارها نشان از حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه تحصیلات تکمیلی دارد.

وی افزود: امسال 256 نفر هم دانشجوی دکتری پذیرش شده که حدود 10 درصد دانشجویان استعداد درخشان به آن اضافه می شوند.

مروتی تاکید کرد: ما معتقدیم که دانشگاه شهید چمران اهواز پتاسیل این را دارد که به یک دانشگاه تحصیلات تکمیلی تبدیل شود.

وی یادآورشد: برهمین اساس برنامه دانشگاه این است که دوره کارشناسی را به مرور به دانشگاه‌های جدید التاسیس مانند دانشگاه، هویزه، بهبهان، خرمشهر و دزفول واگذار کرده و خود به مرکز تحصیلات تکمیلی تبدیل شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه شهیدچمران، دوره لیسانس، دانشگاههای جدید التاسیس، دانشگاه شهید چمران اهواز، اخبار جدید دانشگاه شهید چمران اهواز

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image