ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بارگذاری نیاز هیئت علمی دانشگاه‌ها تا ساعت 24 امشب (11 مهر 92)

بارگذاری نیاز هیئت علمی دانشگاه‌ها تا ساعت 24 امشب (11 مهر 92)

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها برای بارگذاری نیازهای خود به هیئت علمی تا ساعت 24 امشب مهلت دارند.


محمد‌رضا مردانی رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: مهلت بارگذاری نیازهای دانشگاه‌ها به هیئت علمی در هفتمین فراخوان جذب در ساعت 24 امشب چهارشنبه 10 مهرماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: پس از بارگذاری نیازها و تکمیل نهایی فرم‌های الکترونیکی در سامانه مرکز جذب، تکمیل ظرفیت‌ها از روز 15 مهر‌ ماه آغاز خواهد شد.

مردانی با اشاره به شرایط تکمیل ظرفیت فراخوان هفتم خاطرنشان کرد: برخی از نیازهایی که در زمان رسمی فراخوان اعلام شده بودند، به تعداد ظرفیت اعلام شده با متقاضی رو‌به‌رو نشده است و برخی از دانشگاه‌ها نیز در مهلت قبل به دلیل مشکلات اداری موفق به بارگذاری نیازهای خود نشده بودند.

وی افزود: از سوی دیگر برخی دیگر از دانشگاه‌ها نیز به سبب ایجاد رشته‌های جدید، نیازهای جدیدی را بارگذاری می‌کنند.

مردانی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که وجود دارد این است که عده‌ای از متقاضیان در مهلت رسمی فراخوان از سوی دانشگاه‌های مورد نظر پذیرش نشده‌اند و حالا می‌توانند در ایجاد فرصت‌های جدید بار دیگر شانس خودشان را امتحان کنند. در نهایت همه این عوامل باعث شده زمانی را برای تکمیل ظرفیت در نظر بگیریم.

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم با تاکید بر عدم مراجعه حضوری به مرکز جذب برای بیان سوالاتشان اذعان داشت: متقاضیان باید به این نکته توجه کنند که تمام روند اداری ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه مرکز جذب صورت می‌گیرد و هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای متقاضیان وجود ندارد.

مردانی تصریح کرد: با این حال اگر متقاضیان سوالی درباره روند جذب داشته باشند می‌توانند از طریق ایمیل‌های اعلام شده در فراخوان اقدام کنند یا با شماره تلفن‌های 5-88900021 تماس بگیرند.

کلمات کلیدی: نیاز هیئت علمی دانشگاه‌ها، هیئت علمی، جذب هیئت علمی، جذب استاد در دانشگاهها، تدریس در دانشگاه، جذب مدرس در دانشگاهها

آمار بازدید: 738 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image