ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تشریح نحوه اخذ معافیت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان (13 مهر 92)

تشریح نحوه اخذ معافیت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان (13 مهر 92)

معاون مشمولان و امورمعافیت‌های سازمان وظیفه‌عمومی ناجا گفت: اخذ معافیت تحصیلی شرط ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان است.



به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ حجت‌الله واعظی‌نژاد در این باره گفت: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان مشمول باید پس از ثبت‌نام اولیه دردانشگاه‌ها و مدارس، با اخذ برگ درخواست معافیت‌تحصیلی، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مستقر در شهرستان محل تحصیل خود مراجعه کنند تا نسبت به صدورمجوز تحصیلی آنان اقدام شود.


وی اظهارکرد: مشمولانی که بدون معافیت تحصیلی، در مدارس یا دانشگاه‌ها ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند، از نظر وظیفه عمومی بعنوان مشمول غایب محسوب خواهند شد و برای ادامه تحصیل در همین مقطع و مقاطع بعدی برای دریافت سایر خدمات مانند مجوز خروج از کشور و معافیت از خدمت سربازی با مشکل مواجه خواهند شد.


معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه‌عمومی ناجا تاکیدکرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان دانشگاه‌ها و مدارس آموزش و پرورش صورت گرفته تا از ثبت‌نام قطعی افراد مشمول فاقد معافیت تحصیلی، خودداری کنند.

کلمات کلیدی: نحوه اخذ معافیت تحصیلی، معافیت تحصیلی دانش‌آموزان، معافیت تحصیلی دانشجویان، معافیت از سربازی، شرط ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image