ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار صدور مجوز تأسیس مراکز آموزش عالی آزاد در چهارمحال و بختیاری (21 مهر 92)

صدور مجوز تأسیس مراکز آموزش عالی آزاد در چهارمحال و بختیاری (21 مهر 92)

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی چهارمحال و بختیاری از صدور مجوز تأسیس مراکز آموزش عالی آزاد برای نخستین بار در استان خبر داد.


عنایت الله توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: بر اساس اساسنامه مصوب، دانشگاه جامع علمی و کاربردی مجری دوره‌های آموزشی نیست، بلکه بر اساس این اساسنامه وظیفه نیازسنجی، سیاست‌گذاری و هدایت آموزش‏های علمی و کاربردی را برعهده دارد.

وی افزود: در همین راستا، دانشگاه پس از شناسایی دوره‌های مورد نیاز منطبق بر طراحی و تدوین برنامه‌های درسی، اجرای این دوره‌ها را به دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی که از استانداردهای لازم اجرای دوره برخوردارند واگذار و بر عملکرد این مراکز نظارت می‌کند.

توکلی تعداد مراکز آموزش علمی و کاربردی استان را 13 مرکز اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تنها یک مرکز در جوارکار در شهرستان بروجن فعال است و تا پایان امسال چهار مرکز آموزشی در جوار کار در شهرستان‌های بن و سامان راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از ارائه مجوز تأسیس مراکز آموزش عالی آزاد در استان خبر داد و افزود: این طرح برای نخستین بار در استان اجرا می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس این مرکز آماده ارائه مجوز تأسیس مرکز آموزشی عالی آزاد در تمام شهرستان‌های استان به جز در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل به متقاضیان واجد شرایط است.

توکلی با اشاره به تحصیل 3 هزار و 741 دانشجو در بخش خدمات اجتماعی این دانشگاه، گفت: در حال حاضر 2 هزار و 806 دانشجو در گروه صنعت و 385 دانشجو نیز در گروه کشاورزی در مراکز علمی و کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند.

کلمات کلیدی: صدور مجوز تأسیس دانشگاه، مراکز آموزش عالی آزاد، چهارمحال و بختیاری، علمی کابردی

آمار بازدید: 321 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image